Reklamační řád
mail pro reklamační řízení: KATRINCOLA@katrincola.cz
Reklamace - poškození při přepravě:
- NIKDY nepřebírejte od přepravce zásilku, která je viditelně poškozená. S kurýrem ihned sepište reklamační protokol, všechny zásilky jsou pojištěny a hodnotu zboží zaplatí přepravce. Cenu poškozeného zboží budete dokládat fakturou
- Pokud převezmete zásilku od přepravce, ihned ji zkontrolujte, zda není zboží poškozené. Vyndejte jehlice z obalu, podívejte se, zda nejsou zohnuté nebo dokonce zlomené. Zboží poškozené při přepravě musíte ihned ohlásit PŘEPRAVCI a poté nám v písemné formě mailem, do 48 hodin od převzetí zásilky. Obchodní podmínky článek 6.4. My platíme přepravci za přepravu a za pojištění zásilek, je tedy na přepravci, aby poškozené zboží zaplatil z tohoto pojištění. Za přepravu odpovědnost neneseme.
- Pro reklamace poškozené zboží VYFOŤTE tak, aby bylo patrné poškození, přepravce bude vyžadovat fotodokumentaci a fakturu od tohoto zboží pro prokázání ceny zboží. Zboží nelikvidujte dokud nebude reklamace kompletně vyřízena
Reklamace - balík je v pořádku, zboží uvnitř poškozeno:
- Takovou poškození, na které přijdete po rozbalení je třeba reklamovat ihned, nejpozději do 48 hodin od převzetí zásilky, lépe však IHNED Na pozdější reklamace nebude brán zřetel a zboží bude považováno za funkční a bez vady. Zboží nafoťte a ihned napište reklamaci mailem, budete informováni, jak máte dále postupovat.
Reklamace - zaslali jsme Vám jiné zboží, než jste objednali:
- Neprodleně nám napište mail na katrincola@katrincola.cz kde popište o jakou chybu se jedná, případně připojte k mailu i fotodokumentaci. My Vám sdělíme, jak při reklamaci postupovat dále a kam zboží poslat
- Po mailové konzultaci s námi, zašlete zboží na níže uvedenou adresu, vždy pouze doporučeně, ne na dobírku. Na obálku napište výrazně REKLAMACE. Lístek - potvrzení z pošty nám posléze vyfotíte a pošlete mailem, pokud je chyba na naší straně, my Vám náklady na poštovné uhradíme zasláním na účet.
- Správné zboží Vám ihned pošleme, pokud je skladem. Pokud skladem není, objednáme jej pro Vás a v co nejkratším termínu Vám jej doručíme, poštovné opět hradíme my.
- Pokud zboží není skladem a již není možnost jej znovu objednat, pošleme Vám zpět na účet jeho hodnotu.
Reklamace - u zboží se projevila vada:
- Opět nám neprodleně napište mail na katrincola@katrincola.cz, kde popište o jakou chybu se jedná, případně připojte k mailu i fotodokumentaci. My Vám sdělíme, jak při reklamaci postupovat dále. Pokud bude Vaše reklamace uznána za oprávněnou, budeme postupovat podle zákona.
- Po mailové konzultaci s námi reklamaci buď vyřídíme na základě fotodokumentace a nebo budeme požadovat doručení reklamovaného zboží. Zašlete zboží na níže uvedenou adresu, vždy pouze doporučeně, ne na dobírku. Na obálku napište výrazně REKLAMACE. Lístek - potvrzení z pošty nám posléze vyfotíte a pošlete mailem, pokud je chyba na naší straně, my Vám náklady na poštovné uhradíme zasláním na účet.
- Při uznání reklamace Vám zboží ihned pošleme, pokud je skladem. Pokud skladem není, objednáme jej pro Vás a v co nejkratším termínu Vám jej doručíme, poštovné opět hradíme my.
- Pokud zboží není skladem a již není možnost jej znovu objednat, pošleme Vám zpět na účet jeho hodnotu.
Výměna zboží - zboží, které jste si objednali Vám nevyhovuje a chcete je vyměnit za jiné
- Nejedná se o reklamaci, ale o výměnu. Postupujte stejně, tedy co nejdříve nám napište my Vám sdělíme co dál a zda máme zboží, které požadujete nebo je pro Vás objednáme. Rozdíl je jen v tom, že poštovné zpět od Vás k nám nehradíme, hradíte si je sami.
- Zboží pro výměnu musí být nepoužité respektive nesmí nést známky běžného opotřebení a pokud možno v původním obalu. Berte ohled na to, že toto zboží bychom měli znovu prodat dalšímu zákazníkovi, mělo by být tedy bezchybné. Nelze akceptovat například jehlice, na kterých upletete dva svetry a potom nám je vrátíte, že Vám nevyhovují...v tomto případě výměnu nelze akceptovat.
- V tomto případě na balíček napište výměna zboží
- Na zboží, které jsme pro Vás speciálně na objednávku objednali v zahraničí se nevztahuje zákonná lhůta pro vrácení zboží bez udání důvodu. Toto zboží od Vás můžeme přijmout zpět, není to ale naše povinnost. V každém případě nám předem napište na mail katrincola@katrincola.cz, je naší snahou Vám vyjít vstříc.
Zboží na reklamaci nebo na výměnu zasílejte AŽ NA ZÁKLADĚ PŘEDCHOZÍ MAILOVÉ KOMUNIKACE, nikdy bez předchozí domluvy. My Vám sdělíme JAK a PŘEDEVŠÍM KAM zboží zaslat. Toto je VELMI DŮLEŽITÉ. Nevíte-li si rady pište na katrincola@katrincola.cz nebo volejte či pište SMS na +420724185607
Adresa pro zasílání reklamací a zboží na výměnu:
Kateřina Fantová
Havlíčkova 119/6
602 00 Brno
nebo na druhou adresu (POUZE pokud Vám to bude sděleno v předchozí mailové korespondenci)
Fulfillment
Katrincola Kateřina Fantová
Tř. 3. května 910
Malenovice
763 02 Zlín