Reklamační řád

 

Reklamace - poškození balíku při přepravě:

  • Nepřebírejte od přepravce zásilku, která je viditelně poškozená. S kurýrem ihned sepište reklamační protokol, všechny zásilky jsou pojištěny a hodnotu zboží zaplatí přepravce. Cenu poškozeného zboží budete dokládat fakturou
  • Pokud převezmete zásilku od přepravce, ihned ji zkontrolujte, zda není zboží poškozené. Zboží poškozené při přepravě musíte ihned ohlásit přepravci. Obchodní podmínky článek 6.4. Za přepravu odpovědnost neneseme.
  • Pro reklamace poškozené zboží vyfoťte tak, aby bylo patrné poškození. Zboží nelikvidujte, dokud nebude reklamace kompletně vyřízena

 

Reklamace - balík je v pořádku, zboží uvnitř poškozeno:

  • Takové poškození zboží, na které přijdete až po rozbalení, je třeba reklamovat ihned, nejpozději do 48 hodin od převzetí zásilky. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel a zboží bude považováno za funkční a bez vady. Zboží vyfoťte a ihned založte reklamaci pomocí reklamačního asistenta výše

 

Reklamace - zaslali jsme Vám jiné zboží, než jste objednali:

  • Neprodleně prosím založte reklamaci pomocí reklamačního asistenta výše, popište o jakou chybu se jedná, případně připojte fotodokumentaci. 
  • Správné zboží Vám ihned pošleme, pokud je skladem. Pokud skladem není, objednáme jej pro Vás a v co nejkratším termínu Vám jej doručíme 
  • Současně Vám pošleme štítek do Zásilkovny pro zpětnou dopravu zdarma
  • Pokud zboží není skladem a již není možnost jej znovu objednat, vrátíme Vám platbu zpět na účet.

 

Reklamace - u zboží se projevila vada:

  • Založte reklamaci pomocí reklamačního asistenta výše, případně připojte fotodokumentaci. My Vám sdělíme, jak při reklamaci postupovat dále. Zatím zboží NEZASÍLEJTE, v 90% reklamací NEVYŽADUJEME zaslání vadného zboží zpět a reklamaci řešíme na základě fotodokumentace. Pokud bude Vaše reklamace uznána za oprávněnou, budeme postupovat podle zákona. 
  • Reklamaci buď vyřídíme na základě fotodokumentace a nebo budeme požadovat doručení reklamovaného zboží k posouzení.
  • Poté Vás budeme informovat o výsledku reklamace v zákonné lhůtě.

 

Vrácení zboží v zákonné lhůtě

  • Nejedná se o reklamaci, ale o vrácení zboží v zákonné lhůtě
  • Zboží, které vracíte, nesmí být použité, nést známky běžného opotřebení. Vracejte jej prosím nejlépe v původním obalu. 
  • Na zboží, které jsme pro Vás speciálně na objednávku objednali v zahraničí se nevztahuje zákonná lhůta pro vrácení zboží bez udání důvodu. 
Doprava ZDARMA pro Slovensko: od 100€ výše objednávky.