Reklamační řád
Reklamace - poškození balíku při přepravě:
- Nepřebírejte od přepravce zásilku, která je viditelně poškozená. S kurýrem ihned sepište reklamační protokol, všechny zásilky jsou pojištěny a hodnotu zboží zaplatí přepravce. Cenu poškozeného zboží budete dokládat fakturou
- Pokud převezmete zásilku od přepravce, ihned ji zkontrolujte, zda není zboží poškozené. Zboží poškozené při přepravě musíte ihned ohlásit přepravci. Obchodní podmínky článek 6.4. Za přepravu odpovědnost neneseme.
- Pro reklamace poškozené zboží vyfoťte tak, aby bylo patrné poškození. Zboží nelikvidujte, dokud nebude reklamace kompletně vyřízena
Reklamace - balík je v pořádku, zboží uvnitř poškozeno:
- Takové poškození zboží, na které přijdete až po rozbalení, je třeba reklamovat ihned, nejpozději do 48 hodin od převzetí zásilky. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel a zboží bude považováno za funkční a bez vady. Zboží vyfoťte a ihned založte reklamaci pomocí reklamačního asistenta výše
Reklamace - zaslali jsme Vám jiné zboží, než jste objednali:
- Neprodleně prosím založte reklamaci pomocí reklamačního asistenta výše, popište o jakou chybu se jedná, případně připojte fotodokumentaci.
- Správné zboží Vám ihned pošleme, pokud je skladem. Pokud skladem není, objednáme jej pro Vás a v co nejkratším termínu Vám jej doručíme
- Současně Vám pošleme štítek do Zásilkovny pro zpětnou dopravu zdarma
- Pokud zboží není skladem a již není možnost jej znovu objednat, vrátíme Vám platbu zpět na účet.
Reklamace - u zboží se projevila vada:
- Založte reklamaci pomocí reklamačního asistenta výše, případně připojte fotodokumentaci. My Vám sdělíme, jak při reklamaci postupovat dále. Zatím zboží NEZASÍLEJTE, v 90% reklamací NEVYŽADUJEME zaslání vadného zboží zpět a reklamaci řešíme na základě fotodokumentace. Pokud bude Vaše reklamace uznána za oprávněnou, budeme postupovat podle zákona.
- Reklamaci buď vyřídíme na základě fotodokumentace a nebo budeme požadovat doručení reklamovaného zboží k posouzení.
- Poté Vás budeme informovat o výsledku reklamace v zákonné lhůtě.
Vrácení zboží v zákonné lhůtě
- Nejedná se o reklamaci, ale o vrácení zboží v zákonné lhůtě
- Zboží, které vracíte, nesmí být použité, nést známky běžného opotřebení. Vracejte jej prosím nejlépe v původním obalu.
- Na zboží, které jsme pro Vás speciálně na objednávku objednali v zahraničí se nevztahuje zákonná lhůta pro vrácení zboží bez udání důvodu.