Proč měníme objednávku z dobírky na převod? Objednali jste zboží, které není skladem...čtěte tento článek a dozvíte se proč

Občas přijde takovýto mail...níže najdete obšírnou a podrobnou odpověď, která jistě osvětlí Vaše otázky či pochybnosti Katrincola


Dobrý den paní Fantová,

peníze dnes převádím. 

Mám pár připomínek - neobjednala jsem si převod, ale dobírku. Pokud máte podmínky pro zboží, které není skladem, nastavené tak, že se musí vše zaplatit dopředu, měl by na to být zákazník upozorněn předem při objednávce, nikoliv formou upomínek.

Číslo účtu bych očekávala již při resumé objednávky. Hledat jej extra na webu můj čas rozhodně nespoří. 

Oceňuji Váš milý přístup při minulé objednávce. Doufám, že Vás tímto neuvádím do rozpaků.

Zdravím z Prahy.

R.


Dobrý den, neuvádíte mne do rozpaků, spíše bych řekla v úžas.

Již při objednávce přijde v potvrzujícím mailu odkaz na Podmínky přepravy, které máme uvedeny na několika místech na webu a to zcela viditelně a to pod hlavičkou - Důležité odkazy, Podmínky přepravy a platby a ještě v Zasílání a placení zásilek. Nijak je neskrýváme. Dále se to dočtete znovu, když najedete při objednávání zboží na červenou informaci, že zboží je třeba "objednat u výrobce" viz sken obrazovky eShopu

Výstřižek_8

     I když si jich ani poté nevšimnete a objednáte zboží, které není skladem, i přes to na dobírku, objednávku změníme na platbu předem a  pošleme Vám v prvním mailu upozornění na to, že zboží není skladem - žádost o pečlivé prostudování následujícího mailu a přílohou tohoto mailu je zálohová faktura, v dalším mailu Vám potom přijde velmi rozsáhlé vysvětlení s odkazem opět na Podmínky přepravy a opět přílohou zálohová faktura. Číslo účtu v původní objednávce logicky uvedeno nebylo, protože jste zvolila platbu na dobírku (v tomto případě naše číslo účtu nepotřebujete). Když jsme původně měli i u objednávek na dobírku uvedeno číslo účtu, mnoho zákaznic to mátlo, posílali platbu na účet, my jim zase objednávku na dobírku, tím pádem bylo zaplaceno 2x a dost to komplikovalo situaci zákaznicím, poště, naší účetní  a dalším. Pokud byste hned na počátku objednala s platbou předem na účet, samozřejmě by Vám číslo účtu bylo zasláno a také i již zmíněná zálohová faktura by byla přílohou.

     Toto vysvětlení také obsahuje dovětek, že pokud s těmito podmínkami nesouhlasíme, doporučujeme objednat zboží, které skladem je, to Vám také ochotně pošleme na dobírku a ihned. Do platby předem Vás netlačíme, pokud s ním nesouhlasíte, můžete objednávku změnit (na zboží, které skladem je a toho je za více než milion korun v nákupních cenách...tedy opravdu si vybere každý) či zrušit.

     Platbu předem vyžadujeme z prozaického důvodu, protože takto pro zákaznice každý měsíc objednáváme zboží za několik set tisíc korun, a když jsme tuto podmínku neměli, zákaznice nám poté dobírky nevyzvedávaly z pošty, tys se nám vraceli, čímž vznikají obrovské náklady na přepravu a na práci skladníků, na práci administrativy i účetní, která musela vystavovat dobropisy, zasahovalo to i do DPH, EET atd., tyto náklady nám nikdo nezaplatí a především se nám ve skladu hromadí zboží na stovky tisíc korun, které jsme na sklad brát nechtěli, třeba proto, že je velmi specifické, a proto je pouze na objednání, nebo je velmi drahé a my tyto peníze raději použijeme na zakoupení zboží, o které má zájem více zákaznic. Bez zavedení této podmínky (platby předem) bychom už dávno museli ukončit "Objednávání u výrobce" a to jistě uznáte, by byla škoda.

     Tyto dokumenty jsme Vám posílali viz níže , dle této historie je i zřejmé, že žádné upomínky jsme Vám zatím neposílali... i když bychom to po 14-ti dnes učinili a kdyby jste objednávku nezaplatila, objednávku bychom (opět s pečlivým vysvětlením v mailu) stornovali.

historie

 
     Držíme zboží za více než milion aby si každá zákaznice měla možnost vybrat zboží, které jí doručíme hned a na dobírku. Když i přesto chce něco "extra", jsme ochotni toto zboží objednat u výrobce a doručit. Toto považujeme za hlavní výhodu našeho eshopu.
     Tato "služba navíc" má ovšem svoje pravidla, která jsou velmi pečlivě vysvětlena a jsou snad pro každého pochopitelná a pro většinu přijatelná. Pokud je ale nechcete akceptovat, změna je vždy možná.
     Myslím, že milý přístup máme vždy a především Vám umožňujeme to, co jiné eShopy ne a vězte, že je to logisticky velmi náročné a zaměstnává to mnoho lidí. Ale chceme aby jste byly za všech okolností spokojené a měli to, co si přejete, i když to pro Vás seženeme a dopravíme třeba přes půl světa. Navíc například poskytujeme Video-návody zdarma, poradnu mailem i na telefonu a další nadstandardní služby.
 
     Snad tedy po dodatečném prostudování veškeré mailové komunikace, kterou jsme Vám poslali budete spokojená i nadále. Pokud chcete objednávku změnit nebo zrušit, dejte mi prosím vědět odpovědí na tento mail.
 
Přeji pěkný den, děkuji za pochopení
 
PS: odpověď je záměrně takto obšírná a podrobná, protože ji zároveň zveřejním na BLOGU (samozřejmě neadresně), jistě tento příspěvek přispěje k lepší informovanosti i všech ostatních zákaznic.
---
Kateřina Fantová
za Katrincola yarn
tel: +420 724 185 607
www.katrincola.cz 
 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.