Proč měníme objednávku z dobírky na převod? Objednali jste zboží, které není skladem...čtěte tento článek a dozvíte se proč

Občas přijde takovýto mail...níže najdete obšírnou a podrobnou odpověď, která jistě osvětlí Vaše otázky či pochybnosti Katrincola


Dobrý den paní Fantová,

peníze dnes převádím. 

Mám pár připomínek - neobjednala jsem si převod, ale dobírku. Pokud máte podmínky pro zboží, které není skladem, nastavené tak, že se musí vše zaplatit dopředu, měl by na to být zákazník upozorněn předem při objednávce, nikoliv formou upomínek.

Číslo účtu bych očekávala již při resumé objednávky. Hledat jej extra na webu můj čas rozhodně nespoří. 

Oceňuji Váš milý přístup při minulé objednávce. Doufám, že Vás tímto neuvádím do rozpaků.

Zdravím z Prahy.

R.


Dobrý den, neuvádíte mne do rozpaků, jsem ráda za zpětnou vazbu.

Při objednávce přijde v potvrzujícím mailu odkaz na Podmínky přepravy, které máme uvedeny na několika místech na webu, viditelně a pod hlavičkou - Důležité odkazy, Podmínky přepravy a platby a ještě v Zasílání a placení zásilek. Dále se to dočtete znovu, když najedete při objednávání zboží na oranžovou informaci, že zboží je na "objednávku, platba předem" viz sken obrazovky eShopu

 Výstřižek_9

     I když si jich ani poté nevšimnete a objednáte zboží, které není skladem, i přes to na dobírku, objednávku změníme na platbu předem a  pošleme Vám v prvním mailu upozornění na to, že zboží není skladem - žádost o pečlivé prostudování následujícího mailu a přílohou tohoto mailu je zálohová faktura.

Číslo účtu v původní objednávce uvedeno nebylo, protože jste zvolil/a platbu na dobírku (v tomto případě naše číslo účtu nepotřebujete). Když jsme původně měli i u objednávek na dobírku uvedeno číslo účtu, mnoho zákaznic to mátlo, posílali platbu na účet, my jim zase objednávku na dobírku, tím pádem bylo zaplaceno 2x a dost to komplikovalo situaci zákaznicím, poště, naší účetní  a dalším.

Pokud byste hned na počátku objednala s platbou předem na účet, samozřejmě by Vám číslo účtu bylo zasláno a také i již zmíněná zálohová faktura by byla přílohou.

     Toto vysvětlení také obsahuje dovětek, že pokud s těmito podmínkami nesouhlasíme, doporučujeme objednat zboží, které skladem je, to Vám také ochotně pošleme na dobírku a ihned.

Pokud s platbou předem nesouhlasíte, můžete objednávku změnit nebo zrušit.

 

Kateřina Fantová
za Katrincola yarn
tel: +420 724 185 607
www.katrincola.cz 
 
Doprava ZDARMA pro Slovensko: od 100€ výše objednávky.