Hodnocení obchodu
MC
Monika Chybová
Spokojnost, odporucam
MO
Miluše Opočenská
Super obchod.
Oceňuji videa..Pani je moc šikovná..
LN
Ludmila Nováková
ano, velice
HB
Hana Brabcová
Jsem velmi spokojená, všem vás doporučuji.
MH
Marcela Hamrusova
jsem opravdu moc spokojená, velmi mne baví videa a ráda si nechám poradit i ohledně výběru správného materiálu. Děkuji
PB
Petra Batrošíková
Obchod nabízí vše co si můžu přát, bonus: návody a rady p. Kateřiny - je úžasná! *****
Přehledný e-shop a velmi rychlé jednání. Doporučuji všem!
LP
Ludmila Preclíkova
Jsem velmi spokojená se vším moc děkuji tento obchod doporučuji
MV
Mária Válková
Veľmi spokojná so všetkým a hlavne s prístupom pani majiteľky. Ďakujem.
MK
Miroslav Kosatka
manželka je spokojena tudíž ijá
LC
Luboslava Chlepkova
Som veľmi spokojná so všetkým, určite odporúčam
Byl to první nákup v tomto obchodě, zatím jsem byla spokojena.
Přehledná nabídka, kvalitní zboží, výborná komunikace a rychlé dodání.
VH
Vladimíra Hábová
Jsem velmi spokojená jak s obchodem, tak s videi p. Kateřiny. Ta mne inspirovala k upletení ponožek a čepic dle jejích video návodů. Ponožky i čepice se mi povedly velmi dobře a brzy se vrhnu na další. Svým vnučkám i sobě jsem upletla již několik čepic, vše pletené od středu na kulaté jehlici.
VP
Veronika Provazníková
Jsem spokojená úplně se vším
zboží dorazilo poškozené ("deštník" - ulomená vrchní klička, která zároveň drží paprsky deštníku nahoře, aby se nepřeklápěly a držely přadeno - tj. bez horního dílu je deštník nefunkční) chtěla jsem jej vrátit (napsala o tom mail paní majitelce obchodu, dodnes nemám odpověď) a nechat vyměnit, pak se ale ukázalo, že jsem schopná si jej opravit. tj. za mě problém vyřešen, ale trochu mi to vzalo chuť, ještě někdy se do obchodu vrátit. ostatní zboží, nicméně, dorazilo v pořádku a splnilo moje očekávání.
(Administrátor)
Tento mail viz níže byl zaslán ihned den po reklamaci zákaznici, od té doby nereagovala, zboží k reklamaci neposlala. Reakce zde na Heureka se mi zdá naprosto nepřiměřená a hlavně se nezakládá na pravdě. Naše stanovisko platí - aby bylo zboží vyměněno, musí být nejprve zasláno zpět k nám to poškozené. Zdravím Katrincola
Dne 23. března 2018 14:44 Katrincola yarn napsal(a):
Dobrý den, to je mi velmi líto, ale nevadí, ihned Vám pošleme nový deštník. Ten poškozený prosím ale neodesílejte do skladu do Zlína, ale ke mně do Brna, budu jej reklamovat u dodavatele. Adresu pro odeslání naleznete níže. Do balíčku prosím napište krátce pár slovy reklamaci a vlastnoruční podpis, tedy jak jste balík obdržela a jak byl poškození. Pošlete prosím doporučeně a jakmile odešlete, napište mi prosím číslo balíčku pro sledování zásilky, máme tu nepořádné pošťáky. Poté ihned odešleme nový deštník, máme je skladem. Omlouvám se z komplikace, přeji pěkný den
Adresa: Kateřina Fantová
Havlíčkova 119/6
602 00 Brno
Kateřina Fantová
za Katrincola yarn
tel: +420 724 185 607
www.katrincola.cz
AB
Alena Bokvajova
Velmi, děkuji.
Jsem s dodáním spokojena
S obchodem jsem spokojena . Jen bych uvítala nějaký obchůdek , nebo vzorník (jako byl dříve ) aby si pletařky mohly vlnu prohlédnout . Přes obrazovku to není ono . Kdybych viděla vlnu ,co jsem si objednala , určitě bych si koupila víc klubíček.
(Administrátor)
Dobrý den, vzorková prodejna bude otevřena během pár dnů v Brně na Horově ulici 7, právě ji doděláváme, poté naskladníme a můžete se přijít podívat. Zde ale hodnotíte nákup na Internetovém obchodě, tak prosím hodnoťte jen spokojenost s ním. Snížené hodnocení eShopu může odradit od nákupu další pletařky. Děkuji za pochopení, přeji pěkný den Fantová - Katrincola