Hodnocení obchodu
Nenašla jsem podmínky pro reklamaci (asi moje chyba), nevím, kam mám vadný navlékač poslat. Chtěla bych ho vyměnit za funkční.
(Administrátor)
Dobrý den, Reklamační řád naleznete na stránkách pod odkazem Reklamaní řád...dále potom znovu v rubrice "Důležité odkazy" a poté ještě jednou v patičce stránky v odkazech - nazváno - "Reklamační řád". Myslím, že je zcela jasně k nalezení, na několika místech, nijak jej neskrýváme.
Krom toho jsem s Vámi hovořila telefonicky a sdělovala adresu pro zaslání. Dle zákona, pomineme-li Reklamační řád, je možno reklamované zboží zaslat na sídlo firmy, adresa v kontaktech. Jsem z tohoto příspěvku poněkud rozpačitá. Na vyřízení reklamace je dle zákona 30 dní, my reklamace vyřizujeme dříve, pokud je reklamace uznána a zboží máme skladem, zasíláme ihned, případně zboží objednáme. Dokud nám jej ale nezašlete...jsme bezmocní. Je také nutné přiložit do balíčku písemné sdělení o jakou vadu se jedná, Vaši adresu, číslo objednávky nebo jméno a vlastnoruční podpis.
Pěkný den Katrincola (Kateřina Fantová)
objednávka není zatím vyřízena, protože se čeká na zboží ze zahraničí. Mám už stejné jehlice, ale s kratším lankem a jsem s nimi nadmíru spokojena.
SUPER
ER
Edita Rešová
Jsem spokojená, pokud nemají zboží na skladě dodání je pozdější, ale nemusím se bát, že by zboží nepřišlo. Je vždy dobře zabalené. To co mají na skladě je po zaplacení do dvou dnů doma a to je super.
MH
Markéta Hokrová
rychlé dodání
HZ
Hana Zemancová
Jsem velmi spokojena, ba přímo nadšená.
MH
Marcela Hamrusová
jsem velmi spokojena
SE
Soňa Erbanová
Velmi a jsou také nesmírně inspirativní.
(Administrátor)
Žádnou reklamaci jsme neobdrželi ani mailem, ani nepřišlo reklamované zboží poštou , ani telefonicky. Zákaznice nebere telefon, na zaslanou SMS nereaguje. Nevíme co reklamuje a proč. Nemohli jsme jí tedy při nejlepší vůli vyhovět...Katrincola
Reklamace se snažíme řešit mailem a na základě fotek abychom zákaznicím ušetřili poštovné za zasílání zboží zpět. Reklamace řešíme výměnou nebo vrácením platby. Ovšem kde není vůle, není cesta.. Veřejné stížnosti bez kontaktování eShopu nejsou správný postup.
Dle zákona je třeba zaslat zboží fyzicky s písemnou reklamací a podpisem. Vada bude posouzena. V případě uznání reklamace bude zasláno náhradní zboží. Na vrácení platby je nárok až po třetí stejné vadě na jednom výrobku. Na vyřízení reklamace po přijetí zboží je 30 dní a na zaslání platby zpět po třetí reklamaci je také 30 dní. Toto vše se snažíme zákaznicím ulehčit, lhůty zkrátit, další náklady snížit.. považuji řešení reklamací na našem eShopu na NADSTANDARDNÍ.
BL
Bohumila Landíková
Ráda tady nakupuji, obchod nabízí krásné příze, šikovné jehlice a navíc návody a rady. Za ty děkuji.
AS
Andrea Saryova
Spoľahlivosť.
LŘ
Libuše Řezníčková
Jsem velice spokojená.
zboží, které jsem si objednala 6.2. bylo všechno uvedené, že je skladem, ale do dnešního dne nepřišlo....zvažuji stornování objednávky.
(Administrátor)
Zákaznice se na nás neobrátila mailem ani telefonicky, napsala pouze tuto recenzi. Na jejím základě jsme vypátrali, že zásilku ztratila Česká pošta. Netušili jsme, že zásilka není doručena příjemci. Zboží jsme hned pro zákaznici objednali a bude jí dodáno podruhé. Všem zákaznicím doporučujeme před psaním negativních recenzí nejprve napsat či lépe zavolat nás a my vše vyřídíme k Vaší spokojenosti. Katrincola
AK
Alena Kovářová
jsem velice spokojena s rychlosti vyrizeni i dodani vse prehledne jen nechapu nektere negativni nazory na dobu dodani,kdyz je u kazde polozky informace,zda je zbozi skladem ci se musi objednat\coz by mel pochopit kazdy clovek se zakladnim vzdelanim\ preji pani Katerine,aby se ji prace libila a myslela jen na sve deti,ktere jsou nejvetsim pokladem a nenechala se vytocit nemyslicimi zakazniky mnoho radosti preje kovarova plzen
HS
Hana Skalická
S nákupem Jsem velmi spokojená a určitě se na tento obchod znovu obrátím, děkuji taky za návody.
Jen doručení Českou poštou bylo trochu komplikované a zdlouhavé ( z Prahy do Brna trvalo 5dní)