Reklamace a vratky vyřešíte ZDE

 

Reklamace - poškození při přepravě:

  • NIKDY nepřebírejte od přepravce zásilku, která je viditelně poškozená. S kurýrem ihned sepište reklamační protokol, všechny zásilky jsou pojištěny a hodnotu zboží zaplatí přepravce. Cenu poškozeného zboží budete dokládat fakturou
  • Pokud převezmete zásilku od přepravce, ihned ji zkontrolujte, zda není zboží poškozené. Vyndejte jehlice z obalu, podívejte se, zda nejsou zohnuté nebo dokonce zlomené. Zboží poškozené při přepravě musíte ihned ohlásit PŘEPRAVCI a poté založit reklamaci pomocí reklamačního asistenta výše do 48 hodin od převzetí zásilky. Obchodní podmínky článek 6.4. My platíme přepravci za přepravu a za pojištění zásilek, je tedy na přepravci, aby poškozené zboží zaplatil z tohoto pojištění. Za přepravu odpovědnost neneseme.
  • Pro reklamace poškozené zboží VYFOŤTE tak, aby bylo patrné poškození, přepravce bude vyžadovat fotodokumentaci a fakturu od tohoto zboží pro prokázání ceny zboží. Zboží nelikvidujte dokud nebude reklamace kompletně vyřízena

 

Reklamace - balík je v pořádku, zboží uvnitř poškozeno:

  • Takové poškození, na které přijdete po rozbalení je třeba reklamovat ihned, nejpozději do 48 hodin od převzetí zásilky, lépe však IHNED. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel a zboží bude považováno za funkční a bez vady. Zboží vyfoťte a ihned založte reklamaci pomocí reklamačního asistenta výše

 

Reklamace - zaslali jsme Vám jiné zboží, než jste objednali:

  • Neprodleně prosím založte reklamaci pomocí reklamačního asistenta výše, popište o jakou chybu se jedná, případně připojte fotodokumentaci. 
  • Správné zboží Vám ihned pošleme, pokud je skladem. Pokud skladem není, objednáme jej pro Vás a v co nejkratším termínu Vám jej doručíme 
  • Pokud zboží není skladem a již není možnost jej znovu objednat, pošleme Vám zpět na účet jeho hodnotu.

 

Reklamace - u zboží se projevila vada:

  • Opět založte reklamaci pomocí reklamačního asistenta výše, popište o jakou chybu se jedná, případně připojte k mailu i fotodokumentaci. My Vám sdělíme, jak při reklamaci postupovat dále. Zatím zboží NEZASÍLEJTE, v 90% reklamací NEVYŽADUJEME zaslání vadného zboží zpět a reklamaci řešíme na základě fotodokumentace. Pokud bude Vaše reklamace uznána za oprávněnou, budeme postupovat podle zákona. 
  • Reklamaci buď vyřídíme na základě fotodokumentace a nebo budeme požadovat doručení reklamovaného zboží.
  • Při uznání reklamace Vám zboží ihned pošleme, pokud je skladem. Pokud skladem není, objednáme jej pro Vás a v co nejkratším termínu Vám jej doručíme, poštovné opět hradíme my.
  • Pokud zboží není skladem a již není možnost jej znovu objednat, pošleme Vám zpět na účet jeho hodnotu.

 

vrácení zboží - zboží, které jste si objednali Vám nevyhovuje a chcete je vrátit

  • Nejedná se o reklamaci, ale o vrácení zboží v zákonné lhůtě
  • Zboží, které vracíte, musí být nepoužité respektive nesmí nést známky běžného opotřebení a pokud možno v původním obalu. Berte ohled na to, že toto zboží bychom měli znovu prodat dalšímu zákazníkovi, mělo by být tedy bezchybné. Nelze akceptovat například jehlice, na kterých upletete dva svetry a potom nám je vrátíte, že Vám nevyhovují...v tomto případě výměnu nelze akceptovat.
  • Na balíček napište VRATKA
  • Na zboží, které jsme pro Vás speciálně na objednávku objednali v zahraničí se nevztahuje zákonná lhůta pro vrácení zboží bez udání důvodu. Toto zboží od Vás můžeme přijmout zpět, není to ale naše povinnost. 

 

  

 

Doprava ZDARMA pro Slovensko: od 100€ výše objednávky.