VÁŽENÉ ZÁKAZNICE, BĚHEM PÁR TÝDNŮ PRO VÁS OTEVŘEME VZORKOVOU PRODEJNU PŘÍRODNÍCH PLETACÍCH PŘÍZÍ, JEHLIC A HÁČKŮ NEDALEKO CENTRA BRNA V ŽABOVŘESKÁCH NA HOROVĚ ULICI! TĚŠÍME SE NA VÁS KATRINCOLA YARN

Reklamační řád

Reklamace - poškození při přepravě:

  • NIKDY nepřebírejte od přepravce zásilku, která je viditelně poškozená. S kurýrem ihned sepište reklamační protokol, všechny zásilky jsou pojištěny a hodnotu zboží zaplatí přepravce. Cenu poškozeného zboží budete dokládat fakturou
  • Pokud převezmete zásilku od přepravce, ihned ji zkontrolujte, zda není zboží poškozené. Vyndejte jehlice z obalu, podívejte se, zda nejsou zohnuté nebo dokonce zlomené. Reklamovat musíte PŘEPRAVCI nikoliv nám viz. Obchodní podmínky článek 6.4. My platíme přepravci za přepravu a za pojištění zásilek, je tedy na přepravci, aby poškozené zboží zaplatil z tohoto pojištění. Za přepravu odpovědnost neneseme.
  • Pro reklamace poškozené zboží VYFOŤTE tak, aby bylo patrné poškození, přepravce bude vyžadovat fotodokumentaci a fakturu od tohoto zboží pro prokázání ceny zboží. Zboží nelikvidujte dokud nebude reklamace kompletně vyřízena

 

Reklamace - balík je v pořádku, zboží uvnitř poškozeno:

  • Takovou poškození, na které přijdete po rozbalení je třeba reklamovat ihned, nejpozději do druhého pracovního dne od převzetí zásilky. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel a zboží bude považováno za funkční a bez vady. Zboží nafoťte a ihned napište reklamaci mailem, budete informováni, jak máte dále postupovat. 

 

Reklamace - zaslali jsme Vám jiné zboží, než jste objednali:

  • Neprodleně nám napište mail na katrincola.yarn@gmail.com, kde popište o jakou chybu se jedná, případně připojte k mailu i fotodokumentaci. My Vám sdělíme, jak při reklamaci postupovat dále.
  • Po mailové konzultaci s námi, zašlete zboží na níže uvedenou adresu, vždy pouze doporučeně, ne na dobírku. Na obálku napište výrazně REKLAMACE. Lístek - potvrzení z pošty nám posléze vyfotíte a pošlete mailem, pokud je chyba na naší straně, my Vám náklady na poštovné uhradíme zasláním na účet.
  • Správné zboží Vám ihned pošleme, pokud je skladem. Pokud skladem není, objednáme jej pro Vás a v co nejkratším termínu Vám jej doručíme, poštovné opět hradíme my.
  • Pokud zboží není skladem a již není možnost jej znovu objednat, pošleme Vám zpět na účet jeho hodnotu.

 

Reklamace - u zboží se projevila vada:

  • Opět nám neprodleně napište mail na katrincola.yarn@gmail.com, kde popište o jakou chybu se jedná, případně připojte k mailu i fotodokumentaci. My Vám sdělíme, jak při reklamaci postupovat dále. Pokud bude Vaše reklamace uznána za oprávněnou, budeme postupovat podle zákona. 
  • Po mailové konzultaci s námi reklamaci buď vyřídíme na základě fotodokumentace a nebo budeme požadovat doručení reklamovaného zboží. Zašlete zboží na níže uvedenou adresu, vždy pouze doporučeně, ne na dobírku. Na obálku napište výrazně REKLAMACE. Lístek - potvrzení z pošty nám posléze vyfotíte a pošlete mailem, pokud je chyba na naší straně, my Vám náklady na poštovné uhradíme zasláním na účet.
  • Při uznání reklamace Vám zboží ihned pošleme, pokud je skladem. Pokud skladem není, objednáme jej pro Vás a v co nejkratším termínu Vám jej doručíme, poštovné opět hradíme my.
  • Pokud zboží není skladem a již není možnost jej znovu objednat, pošleme Vám zpět na účet jeho hodnotu.

 

Výměna zboží - zboží, které jste si objednali Vám nevyhovuje a chcete je vyměnit za jiné

  • Nejedná se o reklamaci, ale o výměnu. Postupujte stejně, tedy co nejdříve nám napište my Vám sdělíme co dál a zda máme zboží, které požadujete nebo je pro Vás objednáme. Rozdíl je jen v tom, že poštovné zpět od Vás k nám nehradíme, hradíte si je sami.
  • Zboží pro výměnu musí být nepoužité respektive nesmí nést známky běžného opotřebení a pokud možno v původním obalu. Berte ohled na to, že toto zboží bychom měli znovu prodat dalšímu zákazníkovi, mělo by být tedy bezchybné. Nelze akceptovat například jehlice, na kterých upletete dva svetry a potom nám je vrátíte, že Vám nevyhovují...v tomto případě výměnu nelze akceptovat.
  • V tomto případě na balíček napište výměna zboží

 

Adresa pro zasílání reklamací a zboží na výměnu:

Kateřina Fantová

Havlíčkova 119/6

602 00 Brno

nebo na druhou adresu (pokud Vám to bude sděleno v předchozí mailové korespondenci)

Frogman s.r.o. - Fulfillment
Katrincola Kateřina Fantová
Rybníky IV/738
76001 Zlín
Czech Republic

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.