Reklamační řád

Reklamace je potřeba nejdříve řešit mailem! Po konzultaci budete postupovat dle mailové komunikace. Většina reklamovaného zboží není třeba zasílat zpět, často stačí pouze fotka zaslaná mailem nebo popis vady. Reklamace pište na katrincola.yarn@gmail.com

Čtěte PEČLIVĚ podmínky reklamace nebo vrácení zboží níže

V případě odesílání zboží k posouzení reklamace zasílejte na adrsu skladu NIKOLIV NA SÍDLO FIRMY

Adresa skladu:

ELMS service s.r.o., Ve žlíbku 1800/77, Budova B6, Praha 9, 19300

Reklamace - poškození balíku při přepravě:

  • Nepřebírejte od přepravce zásilku, která je viditelně poškozená. S kurýrem ihned sepište reklamační protokol, všechny zásilky jsou pojištěny a hodnotu zboží zaplatí přepravce. Cenu poškozeného zboží budete dokládat fakturou
  • Pokud převezmete zásilku od přepravce, ihned ji zkontrolujte, zda není zboží poškozené. Zboží poškozené při přepravě musíte ihned ohlásit přepravci. Obchodní podmínky článek 6.4. Za přepravu odpovědnost neneseme.
  • Pro reklamace poškozené zboží vyfoťte tak, aby bylo patrné poškození. Zboží nelikvidujte, dokud nebude reklamace kompletně vyřízena

 

Reklamace - balík je v pořádku, zboží uvnitř poškozeno:

  • Takové poškození zboží, na které přijdete až po rozbalení, je třeba reklamovat ihned, nejpozději do 48 hodin od převzetí zásilky. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel a zboží bude považováno za funkční a bez vady. Zboží vyfoťte a ihned založte reklamaci pomocí reklamačního asistenta výše

 

Reklamace - zaslali jsme Vám jiné zboží, než jste objednali:

  • Neprodleně prosím zašlete mail s reklamací na mail katrincola.yarn@gmail.com, popište o jakou chybu se jedná, případně připojte fotodokumentaci. 
  • Správné zboží Vám ihned pošleme, pokud je skladem. Pokud skladem není, objednáme jej pro Vás a v co nejkratším termínu Vám jej doručíme 
  • Současně Vám pošleme štítek do Zásilkovny pro zpětnou dopravu zdarma
  • Pokud zboží není skladem a již není možnost jej znovu objednat, vrátíme Vám platbu zpět na účet.

 

Reklamace - u zboží se projevila vada:

  • Zašlete mail s reklamací na mail katrincola.yarn@gmail.com, případně připojte fotodokumentaci. My Vám sdělíme, jak při reklamaci postupovat dále. Zatím zboží NEZASÍLEJTE, v 90% reklamací NEVYŽADUJEME zaslání vadného zboží zpět a reklamaci řešíme na základě fotodokumentace. Pokud bude Vaše reklamace uznána za oprávněnou, budeme postupovat podle zákona. 
  • Reklamaci buď vyřídíme na základě fotodokumentace a nebo budeme požadovat doručení reklamovaného zboží k posouzení.
  • Poté Vás budeme informovat o výsledku reklamace v zákonné lhůtě.

 

Vrácení zboží v zákonné lhůtě

  • Abychom zásilku mohli očekávat, upozorněte nás prosím, že zboží k výměně posíláte na katrincola.yarn@gmail.com
  • Nejedná se o reklamaci, ale o vrácení zboží v zákonné lhůtě
  • Zboží, které vracíte, nesmí být použité, nést známky běžného opotřebení. Vracejte jej prosím nejlépe v původním obalu. 
  • Na zboží, které jsme pro Vás speciálně na objednávku objednali v zahraničí se nevztahuje zákonná lhůta pro vrácení zboží bez udání důvodu. 
Doprava ZDARMA pro Slovensko: od 100€ výše objednávky.