Hodnocení obchodu
MT
Milena Troblova
VP
Věra Pilařová
kvalita a rychlost dodání
IŠ
Irena Škrabáková
Bola som veľmi sklamaná. Objednávka bola zaslaná a vyplatená 04.10.2023 a tovar dodaný 27.12.2023.
KF
Kateřina Fantová
(Administrátor)
To není tak úplně prpavda. Objednala jste zboží, u kterého je uvedeno,že je na objedávku, část z Mongolska a část z USA, a že dodání bude trvat 6-8 týdnů. První část z Mongolska byla dodána již 24.10., tedy přesně za tři týdny, což považuji za unikátní rychlost! U druhé sjme balíček odeslali 21.12 a doručili do výdejny 22.12., po předchozí komunikaci, kde jsme slíbili, že zboží přijde do Vánoc, na čemž jste trvala... mne tedy zaráží, proč jste si jej vyzvedla až 27.12., zde je důkaz - link na přepravu Vašeho balíčku: https://tracking.packeta.com/cs_CZ/?id=3661202857
Omlouváme se za pozdější odeslání, ale na druhé straně... pokud píšete veřejně stížnost, bylo by vhodné zmínit všechny důvody pozdního dodání. Balíček se v Zásilkovně týden zbytečně "válel", mohla jste si tedy zklamání ušetřit, balíček vyzvednout a pod stromečkem příze mít. Katrincola
EK
Edita Komadelová
super, že si môžem objednať aj špeciálne priadze
Vlna je kvalitní, doručení rychlé.
MN
Marie Nepožitková
Jsem spokojena s kvalitou zboží i s rychlostí doručení.
objednáno a zaplaceno 14.12.2023 do dnešního dne 29.12.2023 nebylo dodáno, ani žádná zpráva o tom kdy bude objednávka vyřízena
(Administrátor)
Vážená zákaznice, omlouváme se za nedodani zboží v časném termínu. Opakovaně jsem Vám psala, že toto zboží nemáme skladem a nabízela náhradou nebo zrušení objednavky. Až dnes jsem se Vám dovolala a domluvila výměnu. Vánoční svátky a dovolená situaci ještě zkomplikovali. Doporučuji kontrolu Spamu, případně telefonicky kontakt. Dekuji za pochopení a omlouvám se za komplikace. Katrincola
IK
Iva Kalábová
Velká spokojenost s nákupem, snaha dodat zboží ještě do vánoc. Určitě si nákup tady, ještě někdy zopakuji.
HŠ
Helena Šedivá
Rychlost, vstřícnost
JH
Julie Hűbnerová
DP
Danuše Pašková
100% spokojenost
Objednavka mi prisla primo z aliexpresu, tzn - pochopila jsem, ze vsechno zbozi, ktere se musi objednat z “externiho skladu” nebo od “dodavatelu” je z číny. Zajimave pojeti.
Na aliexpresu si umim nakoupit i bez prirazky za “luxusni přízi” sama, takze se radsi vratim na sve oblibene vlnene eshopy z Podebrad a amazonu.
(Administrátor)
Paní Dostálová, netajíme se tím, že část zboží pochází z Mongolska a je zasílána z Číny, oni totiž mongolští pastevci nejsou moc schopni obchodovat s Evropou, přitom jako jediní chovají yaky a pochází od nich velká část produkce kašmíru a také merina. Objednáváme od obchodního partnera a s přirážkou, protože to je princip VEŠKERÉHO OBCHODOVÁNÍ, levněji koupit a dráž prodat. Z rozdílu platíme DPH (21%), daň z příjmů(15%), sociální, zdravotní (13,5%), pronájem skladů, zaměstnance, kteří Vaše zásilky vyřizují, balí, i za ně mzdové náklady (jen odvody na sociálním a zdravotním dělají 31,3% z hrubé mzdy), reklamu na Internetu (cca 10%) a něco také zbyde na moji obživu, celkem cca 5% z celkového obratu a za ty se opravdu nestydím! Americké jehlice Knit Pro vyrábí v Indii, luxusní anglické jehlice Hiya-Hiya v Číně, většina přízí v Turecku, některé v Bulharsku a luxusní "německé" Addi jen a jen Turci. Co Vám vadí na nich? Nejsou šikmoocí, ale zase jsou přičmoudlí, Malabrigo z Jižní Ameriky zase dělají indiání... zaženem je do rezervace a vydělat jim nenecháme? Díky nám obchodníkům, kteřá dělají kšeft a platí daně, mají oni v Číně, Indii, Jižní Americe, v Africe na obživu a naši důchodci a ženy na mateřské (pletařky) mateřskou a důchody....Jak jste zlá, tak jste hloupá. Máte v mailu "druidka", ty ale byly dobré a moudré... dost máte odvahy, že toto přízvisko používáte. Mimochodem, víte, jaká je výhoda nakupovat u ás, na českém e-shopu? Můžete zboží do 14-ti dnů vrátit, ale toho jste nevyužila, jen tu píšete zmaty a nepravdy a myslíte si, že jste anonymní, tak Vám to projde. Zatím jste jenom ubohá. Pěkný den přeji a více pleťte, velmi to zlepšuje náladu a "kyselost" organizmu. Katrincola
LM
Ljuba Melnikova
Nemohu zatím hodnotit, protože kašmír, který jsem si objednala se dodává za zahraničí a objednávka trvá 4 az 8 týdnů.
(Administrátor)
Objednala jste 9.12.2023 a zásilku máte k vyzvednutí od 22.12.2023. U zboží je jasně a srozumitelně uvedeno, že se pro Vás objednává v zahraničí a doručení ze zahraničí trvá cca 6 týdnů. Vy jste ji obdržela za necelé dva týdny, i přesto jste nám udělila tu nejhorší recenzi na Heureka.cz. Proč? Prosím o smazání negativní recenze, děkuji Katrincola
HP
Hana Paulová
S obchodem jsem velmi spokojená.Odborné rady a popisy zboží, rychlé dodání, vstřícnost.Nakupuji opakovaně.Velké díky👍
Pred vanocemi napsali ze stehuji sklad a se omlouvaji ze to bude trvat nekolik dni. Tuto informaci o stehovani obdrzite az 2 dny po zaslani objednavky. Na emaily nereagujou. No spatne si to nacasovali. Cekame uz 10 dni na vyrizeni. Jestli to do 21.12 2023 nedoruci objednavku rusime a budeme doufat ze nam penize vrati.
(Administrátor)
Paní Bartoňová, máte pravdu, stěhovali jsme sklad. O této skutečnosti jsme informovali na stránkách e-shopu, na Facebooku, poslali jsme Vám tuto informaci v mailu v potvrzení objednávky. Objednala jste 4.12. v nočních hodinách. My jsme Vám balíček zabalili a 18.12.2023 jsme předali zásilku přepravci. 19.12.2023 byl doručeno a 20.12.2023 jste si vyzvedla v Zásikovně. Stihli jsme to před Vánoci. Jsem velmi ráda, že jsme Vás nezklamali, to jste nám už ale nenapsala. Pouze tuto negativní reakci. Jsem velmi ráda, že naše stálé zákaznice, které mne znají a vědí, že na mě je spoleh, byly chápavější. Přeji Vám, aby jste ne nikdy nemusela stěhovat, a aby Vaše obživa nezávisela na takových recenzích, jako je ta Vaše. Omlouváme se Vám za komplikace. Doporučuji více číst informace, než objednáte. A ano, nereagovala jsem na maily protože jsem balila do krabic, abychom co nejdříve mohli opět odesílat. Děkuji Katrincola