Reklamace dřevěných jehlic

16.10.2019

Dobrý den,

minulý týden jsem od Vás obdržela objednané kulaté jehlice 4  100cm od firmy ADDI za 426Kč, jak doporučila paní Chocholáčová na Youtube, že máme do jehlic investovat.. K mému překvapení se  po cca 10 řadách svetříku pro vnučku jehlice v přechodu zlomila.

 Jak mám prosím postupovat? Chci vrátit  peníze, protože to asi budou všechno šmejdy.

S pozdravem

K.

Dobrý den, Chocholáčová jsem já (po rozvodu Fantová). Za jehlice Addi dám ruku do ohně. Nejsou na ně reklamace NIKDY a už vůbec ne na zlomení. Nejsou to šmejdy, ale jehlice nejvyšší kvality a žádám Vás tedy, aby jste se takto o zboží nevyjadřovala. Děkuji. Může se to samozřejmě stát, tak jako se může poškodit cokoliv, postupujte tedy takto. Vyfoťte mi prosím jehlice jako celek a potom detail zlomu a pošlete mi to mailem. Já posoudím, že se jedná o výrobní vadu a zda na reklamaci nárok je. Pokud to nebude z fotografie dostatečně patrné, napíšu Vám na jakou adresu máte reklamovaný výrobek zaslat k posouzení. Dle zákona máte nárok na vrácení platby až po třetí stejné reklamaci, ale já Vás nutit do používání jehlic nebudu. Pokud na reklamaci bude nárok, platbu Vám vrátíme. Katrincola

Dobrý den, v příloze Vám posílám fotografie, jak jste požadovala. Takto vypadají jehlice nejvyšší kvality po týdenním pletení.

Pěkný den K.

Dobrý den, nelze určit jaký byl důvod zlomení jehlic. O výrobní vadu se nejedná, jehlice nevypadly z objímky, ale jsou zlomené. Nezlomily se při přepravě, ani nepřišly zlomené od nás ze skladu. Protože sama i pletu a dřevěných jehlic jsem již použila a zlomila nespočet, vím, že z 99% je to chyba v zacházení s jehlicemi, jehlice jsou dřevěné, dřevo je křehké, podle toho je třeba s nimi i zacházet především v době, kdy nepletete. Úplet po pletení vždy ukládat do skříňky či košíku, nenechávat jej ležet v křesle a podobně, kde na ně může někdo sednout, mohou spadnout na zem. I zde předpokládám, že jste je prostě zlomila Vy. V prvním mailu píšete, že se jehlice zlomily hned po pár řadách, nyní zase že po týdnu používání. V příloze zasílám fakturu, kterou jsme Vám již jednou zaslali při odeslání zboží a kde je uvedeno, že u dřevěných jehlic není jejich zlomení důvodem pro reklamaci. Tímto Vaši reklamaci zamítám.

Chápu, že Vás ztráta jehlic mrzí, proto Vám chci ztrátu kompenzovat poskytnutím slevy na příští nákup, a to ve výši více než 50% z hodnoty zboží - 200,-Kč. Do objednávky vepište heslo "..." a bude Vám odečteno 200,-Kč. Slevový kupon platí 1 měsíc a lze jej použít jednorázově u objednávky nad 200,-Kč. Doporučuji vybrat jehlice ocelové či Aluminiové. Ve velikosti 4,00mm jich máme na výběr mnoho druhů https://www.katrincola.cz/4-00mm/?stock=1, tyto jsou skladem ihned k odeslání.

Doufám, že budete s tímto řešením spokojená.Katrincola

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.