Důležitost objektivního hodnocení na Heureka.cz

Vážené zákaznice a zákazníci, milé pletařky a háčkařky,

     každou Vaši recenzi na Heureka i zde na eShopu osobně velmi pečlivě čtu a řeším. Vaše spokojenost je NA PRVNÍM MÍSTĚ, Vy jste Ty, pro které pracujeme a kterým chceme dělat našimi výrobky radost. Recenze je jediné nezávislé hodnocení, na které se budoucí zákazník může spolehnout a je tedy velmi důležité aby bylo pravdivé, objektivní a abyste mu věnovali dostatečnou pozornost. Pokud nemáte čas nebo chuť, prosím nepište recenze raději vůbec...než aby byly nepravdivé, zkreslené nebo odbyté...Vy všechny si zasloužíte pravdivé informace. Děkuji za pochopení a níže uvádím příklad tak zvané odbyté recenze...škoda...objednávka byla vyřízena rychle, perfektně a Česká pošta se dokonce velmi vytáhla, přesto z této recenze nevycházíme jako spolehlivý obchodní partner... ale spíš jako nepořádníci...

Děkuji za Vaše pochopení, za Váš čas, Vaše Katrincola


Vážený obchodní partnere,
zasíláme Vám výsledky dotazníku pro obchod Katrincola yarn od zákazníka, který odpověděl následovně:

Doporučili byste obchod svým známým?
ANO, doporučuji

V jakém stavu je vaše objednávka?
zboží mi bylo doručeno

Jak jste spokojeni s délkou dodací lhůty?hodnocení 2.5 z 5.

Kdy dorazilo vaše zboží?
13. 09. 2018

Jakého dopravce jste pro dodání zboží zvolili?
Česká pošta

Jak hodnotíte kvalitu dopravy zboží?
hodnocení 4.0 z 5.

Jak hodnotíte přehlednost webových stránek obchodu?
hodnocení 3.5 z 5.

Jak hodnotíte kvalitu komunikace obchodu?
hodnocení 4.0 z 5.

Kolikrát jste již nakoupili v tomto obchodě?
toto byl můj první nákup

Jaká je vaše celková spokojenost s obchodem?
hodnocení 5.0 z 5.

ID objednávky: 201800....


Dobrý den, objednala jste si zboží, u kterého jste věděla, že je dlouhá dodací lhůta. Já jsem Vám aktivně nabídla zboží jiné, které skladem je ihned k dodání. Vy jste nereagovala (tvrdíte v hodnocení, že komunikace není na 100%?). Poté jsme zboží doručili o 14 dní dříve než jste mohla předpokládat podle původního termínu a Vy napíšete takto zkreslené hodnocení na Heureka? Proč? Zboží, které máme skladem doručujeme do druhého dne - doporučuji tedy vybírat z tohoto. Takto zkreslené hodnocení značně poškozuje naši reputaci na které si velmi zakládáme. Děkuji za pochopení, přeji pěkný den
 
Kateřina Fantová
za Katrincola yarn

Dobrý den,
k Vašemu vyjádření vám sděluji následující: hodnocení jsem provedla aniž bych Vás chtěla jakkoliv
poškodit. celkové hodnocení máte 5 z 5... a tím Bych vám jako ve škole dala jedničku. 
Vaši obchodní nabídku jsem zaslala dalším 10 učitelkám výtvarné výchovy a dalším učitelkám v kroužcích rukodělných prací....a to je pro Vás reklama zcela zdarma. Avšak tón Vašeho e-mailu se mi opravdu nelíbí. Tím jste si zkazila dobrý dojem, který jsem o Vás měla. 
S pozdravem Mgr. Bc. AK

Dobrý den, to mne opravdu velice mrzí, ale o reklamu mi nejde. Jde mi o objektivní hodnocení našich pracovníků a nemohu si pomoci, Vy jste objektivní nebyla. Píšete například v hodnocení, že kvalita dopravy je na 4 ze 5 hvězd, přičemž Česká Pošta 12.9. zásilku převzala a 13.9. Vám ji doručila viz sledování zásilky ZDE. To je opravdu na pochvalu a rychleji už to prostě technicky nejde. 
Tato hodnocení vypadají jako anonymní, ale nejsou a jsou velmi rozhodující pro další zákazníky, dobré jméno si budujeme dlouho a stojí za tím velké úsilí všech. Velmi si zakládám na rychlém a perfektním vyřízení každé objednávky a všichni zaměstnanci skladu, distribuce i obchodního oddělení jsou poučeni, že spokojenost zákazníka, rychlost a přesnost vyřízení každé objednávky je pro nás priorita. Při podezření na zanedbání je jejich práce podrobována kontrole, abychom případně sjednali nápravu. 
Tedy každá recenze či hodnocení, které není dobré, zaměstná nejen mne, ale i několik dalších pracovníků, právě proto, abychom dobrý dojem dělali. 
Předpokládám tedy, že tato objednávka byla v pořádku vyřízena, dokonce v termínu dřívějším, než který jsme slibovali, a že jste pouze nevěnovala pozornost hodnocení. To je ovšem škoda, naši pracovníci si to zaslouží. Tolik na vysvětlení. Děkuji za pochopení a za Váš čas
 
Kateřina Fantová
za Katrincola yarn
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.