Vážené zákaznice a zákazníci, milé pletařky a háčkařky,
každou Vaši recenzi na Heureka i zde na eShopu osobně velmi pečlivě čtu a řeším. Vaše spokojenost je NA PRVNÍM MÍSTĚ, Vy jste Ty, pro které pracujeme a kterým chceme dělat našimi výrobky radost. Recenze je jediné nezávislé hodnocení, na které se budoucí zákazník může spolehnout a je tedy velmi důležité aby bylo pravdivé, objektivní a abyste mu věnovali dostatečnou pozornost. Pokud nemáte čas nebo chuť, prosím nepište recenze raději vůbec...než aby byly nepravdivé, zkreslené nebo odbyté...Vy všechny si zasloužíte pravdivé informace. Děkuji za pochopení a níže uvádím příklad tak zvané odbyté recenze...škoda...objednávka byla vyřízena rychle, perfektně a Česká pošta se dokonce velmi vytáhla, přesto z této recenze nevycházíme jako spolehlivý obchodní partner... ale spíš jako nepořádníci...
Děkuji za Vaše pochopení, za Váš čas, Vaše Katrincola
Vážený obchodní partnere,
zasíláme Vám výsledky dotazníku pro obchod Katrincola yarn od zákazníka, který odpověděl následovně:
Doporučili byste obchod svým známým?
ANO, doporučuji
V jakém stavu je vaše objednávka?
zboží mi bylo doručeno
Jak jste spokojeni s délkou dodací lhůty?hodnocení 2.5 z 5.
Kdy dorazilo vaše zboží?
13. 09. 2018
Jakého dopravce jste pro dodání zboží zvolili?
Česká pošta
Jak hodnotíte kvalitu dopravy zboží?
hodnocení 4.0 z 5.
Jak hodnotíte přehlednost webových stránek obchodu?
hodnocení 3.5 z 5.
Jak hodnotíte kvalitu komunikace obchodu?
hodnocení 4.0 z 5.
Kolikrát jste již nakoupili v tomto obchodě?
toto byl můj první nákup
Jaká je vaše celková spokojenost s obchodem?
hodnocení 5.0 z 5.
ID objednávky: 201800....
Dobrý den,
k Vašemu vyjádření vám sděluji následující: hodnocení jsem provedla aniž bych Vás chtěla jakkoliv
poškodit. celkové hodnocení máte 5 z 5... a tím Bych vám jako ve škole dala jedničku.
Vaši obchodní nabídku jsem zaslala dalším 10 učitelkám výtvarné výchovy a dalším učitelkám v kroužcích rukodělných prací....a to je pro Vás reklama zcela zdarma. Avšak tón Vašeho e-mailu se mi opravdu nelíbí. Tím jste si zkazila dobrý dojem, který jsem o Vás měla.
S pozdravem Mgr. Bc. AK