22.1.2021
Dobrý večer, chtěla bych koupit ponožkové jehlice Pro Knit barevné,ale tápu v délce jehlic.Bude to dárek pro maminku, chtěla bych i přízi, ale nevím jakou a kolik...jehlice č.2 už má, ráda bych jí koupila silnější, ale nevím, zda využije spíš č.3,5 nebo 4.Děkuji za raduDobrý den, pokud to má být na klasickou ponožkovou přízi https://www.katrincola.cz/ponozkova-prize-2/ doporučuji 2,50mm a pokud plete hodně volně tak 2,25mm. Pokud plete s tlustých ponožkových přízí https://www.katrincola.cz/silne-ponozkove-prize/ tak potřebuje 3,00mm
Je zvyklá na ponožkové jehlice? https://www.katrincola.cz/jehlice-ponozkove/ potom kupte 15cm, protože 20cm jsou tak na čepice a nákrčníky, prostě velké průměry. Pokud plete na kruhových jehlicích https://www.katrincola.cz/jehlice-kruhove/ tak potřebuje 80cm.
Video najdete zde https://youtu.be/gk3aV4Uo2QQ Pěkný den Katrincola
Dobrý den, jen vám chci napsat o své radosti. Upletla jsem si podle vás dvoje ponožky, tenčí a silnější z toho nádherného Opálu, a jsem úplně nadšená. Umím ponožky! Děkuju mockrát. A.Š.
Tak to je bezvajste šikulka a jsem taky ráda, že se Vám líbí materiál
tak to všude říkejte jak máme bezva příze a návody
. To je pro mě nejlepší reklama - doporučení...pomlouvat umí každý, pochválí málo kdo. Jsem ráda, že jste mi napsala, dnes od rána samé jobovky, Vy jste mi velmi zvedla náladu
Katrincola
31.8.2020
Dobrý den paní Fantová,
mnohokrát děkuji za úžasné příze a jehlice. Vše co jsem si objednala přišlo velmi rychle. Jsem začátečník,ale Vaše neuvěřitelná trpělivost při vysvětlení postupu a sledování videa mi pomohlo uplést už několik párů ponožek. Teď se s Vámi pokusím o svůj první svetřík.Velice Vás obdivuji ,někteří lidé si neváží práce a úsilí druhých. Pracuji s lidmi a vím jak je to někdy(v poslední době čím dál víc)náročné. Přeji Vám ať těch věčně nespokojených máte co nejméně.DěkujiPřeji krásný den a mnoho pozitivní energieV.Dobrý den, velmi děkuji za milá slova...nyní stěhujeme sklad...tedy chceme stěhovat a dřívější poskytovatel nám brání v ukončení obchodního vztahu...je to náročné. Opravdu mně poslední dobou děsí mezilidské vztahy, ale pletení pomáhá. Snad se brzy dostanu k natočení dalších videí pro Vás a ostatní spokojené pletařky :-). Ještě jednou děkuji a přeji pěkný den Katrincola
17.5.2020
Dobrý den, paní Fantová, již několikrát jsem si od Vás objednávala zboží a vždy mi dorazilo v nejbližším možném termínu a v pořádku - a jak jehlice, tak příze si nemohu dostatečně vynachválit. Děkuji Vám za Vaše rychlé jednání a také velmi děkuji za Vaše videa. Návody jsou perfektní, i jako začátečník jsem s Vámi zatím vždy všechno zvládla... a plést ponožky jste mě se svým trpělivým přístupem a příjemným hlasem naučila až Vy. :-) Přeji Vám hodně sil do aktuálního nelehkého období a srdečně zdravím, E.P.
Dobrý den, velmi děkuji za milá slova, velmi jste mne potěšila a povzbudila :-D přeji pěkný večer Kateřina Fantová - Katrincola
Dobré odpoledne, chci Vám tímto poděkovat za velmi rychlé vyřízení objednávky kolovratu Minstrel - ořech. Kolovrat objednávala jako překvapení moje kamarádka pí L.K. (má ten samý, jen mahagon). Po kolovratu toužím už delší dobu - předu na starém kolovratu s jednou šlapkou - jak já říkám na "trabantu" . Nyní jsem dostala zprávu, že kolovrat je po jednom týdnu :-) připravený ve Starém Kolíně. Mám obrovskou radost, neb od příštího týdne budu příst na formuli 1 :-) :-) . Přeju Vám krásné a pohodové prázdniny a doufám, že i pro Vás má někdo někde připravené takové úžasné překvapení.
S pozdravem H.Ř.
Dobrý den, děkuji za milá slova, trefila jste se s objednávkou právě do toho správného času ;-) být to o týden později, musela byste čekat déle. Jsem ráda, že Vás dodávka potěšila a držím palce, předení Vám na formuli 1 půjde samo ;-)
Přeji pěkný den Katrincola
Z jiného soudku: řešení reklamace - zákaznice si telefonicky stěžovala, že se jí příze při pletení trhá, že je "nepoužitelná"...nicméně i přes to svetr plete dál. Tvrdí, že je úplet škaredý, nepoužitelný, obsahuje stovky uzlíků...i přes to plete dál... Trvá na vrácení platby za přízi. Zboží vrátit odmítá, že má v tom desítky hodin práce. Já žádám zaslání příze i výrobku ke kontrole, potom jsem ochotna reklamaci uznat a platbu za přízi vrátit. Vrátit přízi odmítá, prý je svetr skoro hotový...nicméně mi stále volá, i do nemocnice a opakovaně píše stížnosti, že není platba ještě na jejím účtu.
Nakonec jsem jí platbu vrátila...víte proč? Protože jsem nemocná a slabá a nemám sílu s tímto bojovat. Ale je to naposledy. Toto je pro mne další potvrzení toho, že nemá cenu do obchodu tahat emoce. Žádné vstřícné chování. Od teď již pouze dodržování zákona a OBOUSTRANNÝCH povinností dodavatele a odběratele. Co totiž nesnáším na lidech nejvíc... je vyčůranost. A nehodlám takové lidi svým slušným chováním ubezpečovat v tom, že vyčůranost je v pořádku. Není. Toto je jen další náhled do života obchodníka. Děkuji za pozornost a děkuji za pochopení, pokud budu v dalších případech TRVAT na oboustranném dodržování pravidel. Níže moje odpověď na mail. Takovou ale píšu naposledy. Jsem opět znovu poučena.. ,ale dobře mi z toho není. Snad si paní svetr užije
- Dobrý den. Nicméně chci zdůraznit, že reklamaci nepovažuji za oprávněnou, protože jste odmítla zboží vrátit. Takže máte přízi, nejspíš tedy i svetr a budete mít i peníze zpět. Jak jsem Vám hned na začátku řekla do telefonu, pošlete mi zboží ke kontrole, protože přízi osobně znám, a to co popisujete, dle mého názoru není chyba příze, ale chyba v zacházení s touto přízí. Je pro mne naprosto nepochopitelné, že i přes Vaši naprostou nespokojenost jste pletla dál. Příze se samovolně netrhá a normálně se z ní plete, já sama jsem z ní osobně pletla a vše bylo v pořádku. Pokud se Vám trhá, chtěla jsem si z této příze uplést vzorek a ověřit Vaše tvrzení, také tyto informace poslat dodavateli i výrobci aby sjednali nápravu a především mi nahradili vzniklou škodu, což nyní nemohu udělat. Fotku s pár natrhanými kousky skutečně použít nelze. Nemám od Vás ani fotografii hotového úpletu se stovkou uzlíků, jak tvrdíte. Přízi prověřit jste mi neumožnila, vrátit zboží odmítla. I přes to žádala platbu zpět. Za mě - to není v pořádku. Obchod, tedy i reklamace je oboustranný smluvní vztah. Já jsem svoji část dohody v obou případech dodržela dle zákona. Vy ne. Jsem přesvědčena, že na reklamaci tohoto typu nemáte právo a na vrácení platby není nárok. Ovšem další telefonát tohoto typu již je nad moje síly. Proto Vám platbu vracím.
Katrincola
19.6.2020
Dobrý den pani Kateřino, chci Vám poděkovat za zaslání návodu na modulové pletení dětského svetříku.V současné době prožívám těžké období a vnoučata a pletení mě drží nad vodou. Po několika neúspěšných zkušebních vzorcích se mi začíná dařit a mám z toho velkou radost. Ještě jednou Vám moc děkuji. Přeji hodně zdraví SL
- Dobrý den, děkuji za milá slova, chápu...někdy je to těžké, ale pletení je bezva relax a děti jsou čisté dušičky...sama mám tři děti a nebýt jich...nevím jak bych vše zvládala. Držím palce Katrincola
15.4.2020
Dobrý den,tak moje příze dorazily(už minulý týden), jsou moc hezké, už jedu další ponožky! Jak píšete, ještě že máme to pletení - já mám pro změnu doma patnáctiletého puberťáka před přijímačkami a devadesátiletého tchána, takže taky pěkná hitparáda!!!Ale snad to nějak všechno zvládneme! Mějte se, držte se! Přeji Vám hodně zdraví a taky aspoň trošku veselou mysl!S pozdravem K.R.Děkuji za milá slova, není to opravdu nyní lehké...lidi jsou obecně nervóznější, reagují nepřiměřeně, pořád něco "vyžadují"...a k tomu jedna dvě holky 1. a 2. třída doma...no škola je mazec, s těmi dvěma tak na 5 hodin denně, takže opravdu nestíhám, i když je objednávek méně...snad vydržíme...ekonomicky i psychicky, ještě že máme to pletení ;-) Katrincola
30.3.2020
Paní Fantová děkuji za zprávu a těším se na balíček.Včera jsem na to myslela, že Vám musím napsat - nevím ale, jestli aspoň trošku srozumitelně napíšu to, co chci napsat - no snad. Dívala jsem se na video, kde jste učila šít roušku a musím Vám říct, že jste velice bezvadná ženská, když jsem to poslouchala, tak jsem měla pocit, že Vás znám už věky, jde z vás takové nadšení "pro život", že jsem si tu roušku hned musela ušít. Je málo takových lidí jako jste Vy, že by hned sedli a napsali odpověď, radu a tak "lidsky" . Moc vám přeji, abyste se nenechala otrávit nešťastnými a zlými lidmi, kterých vždycky všude bude dostatek a dál nám všem ostatním dodávala chuť do práce.Já jsem se dočkala důchodu, nemůžu říct ve zdraví, ale dočkala- a konečně mám čas něco tvořit a teprve začínám otevírat oči, co je na trhu krásných vln a různých pomůcek na šití - třeba ta podložka a kolečko na řezání...- musím to všechno "dohnat" a postupně nakoupit.S pozdravem a přáním zdraví a radosti z maličkostí a pěkných vztahů kolemO.G., Vrbno pod PradědemDobrý den, děkuji velmi za milá slova :-), to víte, stížnosti a nadávky napíše kde kdo, ale s pochvalou se šetří jako se šafránem. Jsem ráda, že moje videa pomáhají, a že Vám zvedám náladu a snad nejen Vám :-). Katrincola
26.3.
Dobrý den paní Fantová.Už je to skoro týden co jsem si vyzvedla balíček s jehlicemi a vlnou.Neodolala jsem a hned ponožky přepletla nanové jehlice. No tak ty jsou naprosto úžasné, s nimi se tak krásně plete,to se nedá ani popsat. Tím vám chci moc poděkovat za váš výběr.Mějte se hezky a přeji Vám samé spokojené zákaznice.S pozdravem AMDobrý den, tak bezva :-), tak to všem říkejte ať objednávají u nás bezva jehlice, ať se v dnešní pohnuté době udržíme nad vodou a máme na výplaty pro skladníky ;-) Děkuji, přeji pěkný den a pevné zdraví Katrincola
3.3.2020
Dobrý den, paní Fantová,klubíčka dorazila v pořádku a jsou přímo "boží".Až bude zase volněji, to víte spojení daně a účetní, určitě zase něco objednám mám vytipovaných pár favoritů.S pozdravemKL, RájovDobrý den, děkuji za zprávu :-) jsem ráda, že jste spokojená a těšíme se na Vaši návštěvu. Budu ráda, když výrobek i třeba jen rozpletený a svůj názor na materiál zveřejníte na FB, naše stránky najdete pod názvem Katrincola nebo Škola pletení a háčkování Katrincola. Přeji pěkný den a hladkou účetní sezónu, ať se můžete rychle vrátit k pletení ;-) Katrincola
Dámy...rychleji, než jsme zásilku poslali a dodali...už to nejde...přesto jsme dostali špatné hodnocení...nevím..to už je snad spíš zlomyslnost. Prosím Vás o OBJEKTIVNÍ hodnocení. Ostatní zákaznice na Vaše hodnocení opravdu velmi dají...Děkuji Katrincola
Dobrý den, hodnotila jste záporně dopravu zásilky. Prověřila jsem ji a zjistila, že objednávku jste vytvořila v sobotu 8.2.2020, my jsme ji zabalili a předali přepravci 10.2. v pondělí a k vyzvednutí byla připravena 12.2. ve středu, o tom jste byla informována hned několikrát. Od nás mailem s dodacím listem, že odesíláme a sledovací link a od České pošty a to hned 3x. Přesto jste si vyzvedla z vlastní vůle zásilku až o týden později 18.2.2020 poté, co jste byla Českou poštou 2x upozorněna na blížící se konec úložní doby...
Považuji proto špatné hodnocení za poněkud nespravedlivé, a to jak vůči našemu eShopu, tak i vůči České poště. Tím nám snižujete rating a ostatní zákaznice potom z toho usuzují, že jste nespolehliví. Prosím o opravu Vašeho hodnocení na Heureka. Děkuji za pochopení Katrincola
chci jen poděkovat za vyřízení mých dvou miniobjednávek - vše přišlo i přes čekací dobu (o které jsem věděla) v dobrém čase, máte krasné ponožkové příze a ve spojení s ADDI jehlicemi je to fakt radost.
Upletla jsem podle Vás svoje první, druhé, třetí..ponožky podle vašich videí.
Moc děkuji a přeji zdraví a odhodlání do dalšího snažení.
PS:
Vždy mne trochu vytočí hloupé komentáře , ale líbí se mi, že odpovědí je ještě lepší nabídka na vašem e-shopu.
Zdravím z Vysočiny S.M.
S pozdravem,
Marcela


srdečně Vás zdravím a dovoluji si Vám napsat.
Pletení mám jako koníček, je to báječný relax, to ani nemusím psát.
Pravidelně sleduji Vaše videa a vyrobila jsem podle nich už mnoho
výrobků. Ponožky na kruhových jehlicích nemají chybu, šály
svetříky....Ponožkami a šálami jsem obdarovala celou rodinu. Návody jsou
perfektní. Nemám ani facebok ani instagram, tak sleduji jen videa. Moc
se těším na další, snad letos budete mít víc času a zase tam něco
zajímavého dáte. Moc bych Vás prosila o návod na pletení halenky nebo
nějakého letního trika pleteného od vrchu. Začala jsem to podle
nějakého ruského videa, ale musela jsem to vypárat.
Hlavně jsem Vám chtěla poděkovat a popřát zdraví, štěstí a pohodu nejen
Vám ale i celé rodině. Také moc zdařilých projektů pro Vás i pro
potěchu ostatních pletařek. Samozřejmě i úspěch ve Vašem podnikání.
Srdečně zdraví B. Z.
Dobrý den paní Kateřino,
děkuji za rychlé vyřízení mé objednávky.Jehlice jsou v pořádku,krásné a doufám,že se nebudu bát s nima pracovat :-)
Děkuji Vám taky za všechny videa,která hltám,posunuju, zastavuju, přehrávám...naučila jste mně hodně a moc Vám děkuju, i za čas, který nám začátečnicím věnujete. Umíte to perfektně a prakticky vysvětlit.
Přeju Vám hodně sil a trpělivosti (s náma)
Děkuji D.D.
Dobrý den, velmi děkuji za milá slova, jsem ráda, že jste spokojená jak s jehlicemi, tak že jsou pro Vás videa přínosem. Proto to dělám :-) i jedna spokojená pletařka stojí za to. Děkuji a milá slova právě v této době, kdy jsem byla nucena čelit mnoha neoprávněným útokům na sociálních sítích a velmi jsem z toho byla smutná a ztratila na několik týdnů veškerou chuť do práce. V dnešní době je velká móda kritizovat, hanět, urážet či dokonce otevřeně lhát jen proto aby člověk ublížil nebo snad ze závisti....nebo proč jinak? Nevím, ale málokdo se odhodlá napsat pochvalu. O to víc si ji potom cením. Ještě jednou děkuji a přeji hodně úspěchů v pletení i v životě.
Katrincola
Chtěla jsem Vám moc poděkovat za videa na YouTube . Již jsem podle vás zkoušela začínat plést před rokem . Můj sen je uplést svetr ale bohužel moc jsem nerozuměla návodu, už týden studuju různá videa o pletení a konečně jsem si dnes koupila jehlice a vlnu a už se těším až pojede malej příští týden k babičce . Moc děkuji za Vaši práci a čas který tomu věnujete .
Krásný den , LS
To děvčata u nás ve skladu :-), musím je pochválit! Katrincola
16.10.2019
Vážená paní Fantová,
dnes jsem obdržela zásilku objednaného zboží. Velice Vám děkuji za rychlé vyřízení a také za zaslané bonusy. Opravdu mě toto potěšilo. Objednávala jsem u Vás poprvé a dnes už vím, že ne naposledy.
Ještě jednou děkuji a přeji mnoho spokojených zákazníků.
S díky
EČ
Dobrý den paní Č. Velmi si vážím Vašeho pozitivního hodnocení, zvlášť z pohledu posledních dnů, kdy jsem kvůli osobním i pracovním útokům na Facebooku byla nucena zrušit osobní i firemní stránky. Agresivita roste, milé a slušné chování se vytrácí. Jsem ráda, že jste spokojena a doufám, že se k nám budete vracet, pokud se zmíníte i známým pletařkám a rodině, je to ta nejlepší reklama pro nás. Děkuji Katrincola