Děkuji

Dobrý den, jen vám chci napsat o své radosti. Upletla jsem si podle vás dvoje ponožky, tenčí a silnější z toho nádherného Opálu, a jsem úplně nadšená. Umím ponožky! Děkuju mockrát. A.Š.
Tak to je bezva ???? jste šikulka a jsem taky ráda, že se Vám líbí materiál ???? tak to všude říkejte jak máme bezva příze a návody ????. To je pro mě nejlepší reklama - doporučení...pomlouvat umí každý, pochválí málo kdo. Jsem ráda, že jste mi napsala, dnes od rána samé jobovky, Vy jste mi velmi zvedla náladu ???? Katrincola
31.8.2020
Dobrý den paní Fantová,

mnohokrát děkuji za úžasné příze a jehlice. Vše co jsem si objednala přišlo velmi rychle. Jsem začátečník,ale Vaše neuvěřitelná trpělivost při vysvětlení postupu a sledování videa mi pomohlo uplést už několik párů ponožek. Teď se s Vámi pokusím o svůj první svetřík.
Velice Vás obdivuji ,někteří lidé si neváží práce a úsilí druhých. Pracuji s lidmi a vím jak je to někdy(v poslední době čím dál víc)náročné. Přeji Vám ať těch věčně nespokojených máte co nejméně.
 
Děkuji
Přeji krásný den a mnoho pozitivní energie
V.
 
Dobrý den, velmi děkuji za milá slova...nyní stěhujeme sklad...tedy chceme stěhovat a dřívější poskytovatel nám brání v ukončení obchodního vztahu...je to náročné. Opravdu mně poslední dobou děsí mezilidské vztahy, ale pletení pomáhá. Snad se brzy dostanu k natočení dalších videí pro Vás a ostatní spokojené pletařky :-). Ještě jednou děkuji a přeji pěkný den Katrincola
 
17.5.2020
Dobrý den, paní Fantová, již několikrát jsem si od Vás objednávala zboží a vždy mi dorazilo v nejbližším možném termínu a v pořádku - a jak jehlice, tak příze si nemohu dostatečně vynachválit. Děkuji Vám za Vaše rychlé jednání a také velmi děkuji za Vaše videa. Návody jsou perfektní, i jako začátečník jsem s Vámi zatím vždy všechno zvládla... a plést ponožky jste mě se svým trpělivým přístupem a příjemným hlasem naučila až Vy. :-) Přeji Vám hodně sil do aktuálního nelehkého období a srdečně zdravím, E.P.
Dobrý den, velmi děkuji za milá slova, velmi jste mne potěšila a povzbudila :-D přeji pěkný večer Kateřina Fantová - Katrincola
Dobré odpoledne, chci Vám tímto poděkovat za velmi rychlé vyřízení objednávky kolovratu Minstrel - ořech. Kolovrat objednávala jako překvapení moje kamarádka pí L.K. (má ten samý, jen mahagon). Po kolovratu toužím už delší dobu - předu na starém kolovratu s jednou šlapkou - jak já říkám na "trabantu" . Nyní jsem dostala zprávu, že kolovrat je po jednom týdnu :-) připravený ve Starém Kolíně. Mám obrovskou radost, neb od příštího týdne budu příst na formuli 1 :-) :-) . Přeju Vám krásné a pohodové prázdniny a doufám, že i pro Vás má někdo někde připravené takové úžasné překvapení.

S pozdravem H.Ř.

 

Dobrý den, děkuji za milá slova, trefila jste se s objednávkou právě do toho správného času ;-) být to o týden později, musela byste čekat déle. Jsem ráda, že Vás dodávka potěšila a držím palce, předení Vám na formuli 1 půjde samo ;-)

Přeji pěkný den Katrincola

Z jiného soudku: řešení reklamace - zákaznice si telefonicky stěžovala, že se jí příze při pletení trhá, že je "nepoužitelná"...nicméně i přes to svetr plete dál. Tvrdí, že je úplet škaredý, nepoužitelný, obsahuje stovky uzlíků...i přes to plete dál... Trvá na vrácení platby za přízi. Zboží vrátit odmítá, že má v tom desítky hodin práce. Já žádám zaslání příze i výrobku ke kontrole, potom jsem ochotna reklamaci uznat a platbu za přízi vrátit. Vrátit přízi odmítá, prý je svetr skoro hotový...nicméně mi stále volá, i do nemocnice a opakovaně píše stížnosti, že není platba ještě na jejím účtu.
Nakonec jsem jí platbu vrátila...víte proč? Protože jsem nemocná a slabá a nemám sílu s tímto bojovat. Ale je to naposledy. Toto je pro mne další potvrzení toho, že nemá cenu do obchodu tahat emoce. Žádné vstřícné chování. Od teď již pouze dodržování zákona a OBOUSTRANNÝCH povinností dodavatele a odběratele. Co totiž nesnáším na lidech nejvíc... je vyčůranost. A nehodlám takové lidi svým slušným chováním ubezpečovat v tom, že vyčůranost je v pořádku. Není. Toto je jen další náhled do života obchodníka. Děkuji za pozornost a děkuji za pochopení, pokud budu v dalších případech TRVAT na oboustranném dodržování pravidel. Níže moje odpověď na mail. Takovou ale píšu naposledy. Jsem opět znovu poučena.. ,ale dobře mi z toho není. Snad si paní svetr užije
  • Dobrý den. Nicméně chci zdůraznit, že reklamaci nepovažuji za oprávněnou, protože jste odmítla zboží vrátit. Takže máte přízi, nejspíš tedy i svetr a budete mít i peníze zpět. Jak jsem Vám hned na začátku řekla do telefonu, pošlete mi zboží ke kontrole, protože přízi osobně znám, a to co popisujete, dle mého názoru není chyba příze, ale chyba v zacházení s touto přízí. Je pro mne naprosto nepochopitelné, že i přes Vaši naprostou nespokojenost jste pletla dál. Příze se samovolně netrhá a normálně se z ní plete, já sama  jsem z ní osobně pletla a vše bylo v pořádku. Pokud se Vám trhá, chtěla jsem si z této příze uplést vzorek a ověřit Vaše tvrzení, také tyto informace poslat dodavateli i výrobci aby sjednali nápravu a především mi nahradili vzniklou škodu, což nyní nemohu udělat. Fotku s pár natrhanými kousky skutečně použít nelze. Nemám od Vás ani fotografii hotového úpletu se stovkou uzlíků, jak tvrdíte. Přízi prověřit jste mi neumožnila, vrátit zboží odmítla. I přes to žádala platbu zpět. Za mě - to není v pořádku. Obchod, tedy i reklamace je oboustranný smluvní vztah. Já jsem svoji část dohody v obou případech dodržela dle zákona. Vy ne. Jsem přesvědčena, že na reklamaci tohoto typu nemáte právo a na vrácení platby není nárok. Ovšem další telefonát tohoto typu již je nad moje síly. Proto Vám platbu vracím.
 
Katrincola

19.6.2020 
Dobrý den pani Kateřino, chci Vám poděkovat za zaslání návodu na modulové pletení dětského svetříku.V současné době prožívám těžké období  a vnoučata a pletení mě drží nad vodou. Po několika neúspěšných zkušebních vzorcích se mi začíná dařit a mám z toho velkou radost. Ještě jednou Vám moc děkuji. Přeji hodně zdraví SL
  • Dobrý den, děkuji za milá slova, chápu...někdy je to těžké, ale pletení je bezva relax a děti jsou čisté dušičky...sama mám tři děti a nebýt jich...nevím jak bych vše zvládala. Držím palce Katrincola
     
15.4.2020
Dobrý den,
tak moje příze dorazily(už minulý týden), jsou moc hezké, už jedu další ponožky! Jak píšete, ještě že máme to pletení - já mám pro změnu doma patnáctiletého puberťáka před přijímačkami a devadesátiletého tchána, takže taky pěkná hitparáda!!!
Ale snad to nějak všechno zvládneme! Mějte se, držte se! Přeji Vám hodně zdraví a taky aspoň trošku veselou mysl!
S pozdravem K.R.
 
Děkuji za milá slova, není to opravdu nyní lehké...lidi jsou obecně nervóznější, reagují nepřiměřeně, pořád něco "vyžadují"...a k tomu jedna dvě holky 1. a 2. třída doma...no škola je mazec, s těmi dvěma tak na 5 hodin denně, takže opravdu nestíhám, i když je objednávek méně...snad vydržíme...ekonomicky i psychicky, ještě že máme to pletení ;-) Katrincola
30.3.2020
Paní Fantová děkuji za zprávu a těším se na balíček.
Včera jsem na to myslela, že Vám musím napsat - nevím ale, jestli aspoň trošku srozumitelně napíšu to, co chci napsat - no snad. Dívala jsem se na video, kde jste učila šít roušku a musím Vám  říct, že jste velice bezvadná ženská, když jsem to poslouchala, tak jsem měla pocit, že Vás znám už věky, jde z vás takové nadšení "pro život", že jsem si tu roušku hned musela ušít.  Je málo takových lidí jako jste Vy, že by hned sedli a napsali odpověď, radu a tak "lidsky" . Moc vám přeji, abyste se nenechala otrávit nešťastnými a zlými lidmi, kterých vždycky všude bude dostatek a dál nám všem ostatním dodávala chuť do práce.
Já jsem se dočkala důchodu, nemůžu říct ve zdraví, ale dočkala- a konečně mám čas něco tvořit a teprve začínám otevírat oči, co je na trhu krásných vln a různých pomůcek na šití - třeba ta podložka a kolečko na řezání...- musím to všechno "dohnat" a postupně nakoupit.
S pozdravem a přáním zdraví a radosti z maličkostí a pěkných vztahů kolem 
                      O.G., Vrbno pod Pradědem 
 
Dobrý den, děkuji velmi za milá slova :-), to víte, stížnosti a nadávky napíše kde kdo, ale s pochvalou se šetří jako se šafránem. Jsem ráda, že moje videa pomáhají, a že Vám zvedám náladu a snad nejen Vám :-). Katrincola

26.3.
Dobrý den paní Fantová.
Už je to skoro týden co jsem si vyzvedla balíček s jehlicemi a vlnou. 
Neodolala jsem a hned ponožky přepletla na 
nové jehlice. No tak ty jsou naprosto úžasné, s nimi se tak krásně plete,to se nedá ani popsat. Tím vám chci moc poděkovat za váš výběr. 
Mějte se hezky a přeji Vám samé spokojené zákaznice. 
S pozdravem AM
 
Dobrý den, tak bezva :-), tak to všem říkejte ať objednávají u nás bezva jehlice, ať se v dnešní pohnuté době udržíme nad vodou a máme na výplaty pro skladníky ;-) Děkuji, přeji pěkný den a pevné zdraví Katrincola

3.3.2020
Dobrý den, paní Fantová,
 
klubíčka dorazila v pořádku a jsou přímo "boží".
Až bude zase volněji, to víte spojení daně a účetní, určitě zase něco objednám mám vytipovaných pár favoritů.
 
S pozdravem
KL, Rájov  
 
Dobrý den, děkuji za zprávu :-) jsem ráda, že jste spokojená a těšíme se na Vaši návštěvu. Budu ráda, když výrobek i třeba jen rozpletený a svůj názor na materiál zveřejníte na FB, naše stránky najdete pod názvem Katrincola nebo Škola pletení a háčkování Katrincola. Přeji pěkný den a hladkou účetní sezónu, ať se můžete rychle vrátit k pletení ;-) Katrincola

 

Dámy...rychleji, než jsme zásilku poslali a dodali...už to nejde...přesto jsme dostali špatné hodnocení...nevím..to už je snad spíš zlomyslnost. Prosím Vás o OBJEKTIVNÍ hodnocení. Ostatní zákaznice na Vaše hodnocení opravdu velmi dají...Děkuji Katrincola

Dobrý den, hodnotila jste záporně dopravu zásilky. Prověřila jsem ji a zjistila, že objednávku jste vytvořila v sobotu 8.2.2020, my jsme ji zabalili a předali přepravci 10.2. v pondělí a k vyzvednutí byla připravena 12.2. ve středu, o tom jste byla informována hned několikrát. Od nás mailem s dodacím listem, že odesíláme a sledovací link a od České pošty a to hned 3x. Přesto jste si vyzvedla z vlastní vůle zásilku až o týden později 18.2.2020 poté, co jste byla Českou poštou 2x upozorněna na blížící se konec úložní doby...

Považuji proto špatné hodnocení za poněkud nespravedlivé, a to jak vůči našemu eShopu, tak i vůči České poště. Tím nám snižujete rating a ostatní zákaznice potom z toho usuzují, že jste nespolehliví. Prosím o opravu Vašeho hodnocení na Heureka. Děkuji za pochopení Katrincola

pošta

 

4.2.2020
 
Dobrý den,
 
chtěla jsem se Vás zeptat jaké označení kruhových jehlic si mám pořídit resp. jaké máte ve videu https://www.youtube.com/watch?v=L_qYVSgNqgY
 
Pořídila jsem si 80 cm, ale jsem úplný začátečník a tahle velikost mi nevyhovovala.
 
Moc děkuji za případnou odpověď. 
 
Lucie. 
 
Dobrý den, v tomto videu používám právě 80 cm (je ustáleným pravidlem, že je to délka VČETNĚ jehlic, tedy nikoliv lanka) Čím Vám to nevyhovovalo? Jaké jste kupovala jehlice? Pokud v galanterii čínské, bude bycha v jehlicích. Doporučuji nakoupit v našem eshopu, prodáváme jen jehlice nejvyšší kvality s měkkými lanky a perfektními přechody jehlice x lanko naleznete zde https://www.katrincola.cz/jehlice-kruhove/ na jehlicích nedoporučuji šetřit...nevyplatí se to a špatné jehlice Vám mohou navždy od pletení odradit...což je velká škoda ;-) - každá pletařka se počítá. Katrincola

3.2.2020
 
Dobrý večer,
chci jen poděkovat za vyřízení mých dvou miniobjednávek - vše přišlo i přes čekací dobu (o které jsem věděla) v dobrém čase, máte krasné ponožkové příze a ve spojení s ADDI jehlicemi je to fakt radost.
Upletla jsem podle Vás svoje první, druhé, třetí..ponožky podle vašich videí.
Moc děkuji a přeji zdraví a odhodlání do dalšího snažení.
PS:
Vždy mne trochu vytočí hloupé komentáře , ale líbí se mi, že odpovědí je  ještě lepší nabídka na vašem e-shopu.
Zdravím z Vysočiny S.M.
 
Dobrý den, děkuji za milá slova, to víte, vždy se najdou špatně naladění lidé...i když pletení by je snad mohlo "zlomit" k lepší náladě ;-). Pletení a háčkování zdar Katrincola

Dobry den, chtela bych Vam podekovat za uzasna videa na YT s navody pleteni pro zacatecniky. Krasne a jednoduse vse vysvetlujete a ukazujete, je to uzasne. Moc moc dekuji a preji Vam, at se Vam dam Mejte se krasne.
S pozdravem,
Marcela
 
Děkuji za milá slova, to se dnes moc nenosí ????...poděkovat. Moc si toho vážím a doufám, že budu moct dál přidávat nová ????. Pěkný večer Katrincola

8.1.2020
Milá paní Fantová,
vzhledem k tomu, že jste mi i volala kvůli mé zatoulané objednávce (což od Vás bylo velice milé, děkuji), tak hlásím, že dorazila. 
A když už Vám píšu, tak musím přiznat, že jsem z ní naprosto nadšená, kruhové jehlice, které prodáváte, jsou opravdu dokonalé! Děkuji moc - i za Vaši ochotu. A za všechna videa; zaprvé z nich jde cítit Vaše nadšení, což je samo o sobě inspirující, a také jsem díky Vám oprášila to, co mě kdysi naučila babička... a konečně se naučila plést krásné ponožky. 
Přeji Vám spoustu stejně spokojených zákazníků a hodně elánu, nadšení a inspirace pro další práci. 
 
E. P.
 
Dobrý den, děkuji za milá slova :-). Pletení je vášeň, když se dělá s láskou, je to na výsledku vidět. Držím palce, ať Vám to dobře plete a jsem ráda, že mohu přispět kvalitními pomůckami a krásnými hřejivými materiály. Pletení zdar! Katrincola
 
 
4.1.2020
Dobrý den paní Kateřino,

srdečně Vás zdravím a dovoluji si Vám napsat.

Pletení mám jako koníček, je to báječný relax, to ani nemusím psát.
Pravidelně sleduji Vaše videa a vyrobila jsem podle nich už mnoho 
výrobků. Ponožky na kruhových jehlicích nemají chybu, šály
svetříky....Ponožkami a šálami jsem obdarovala celou rodinu. Návody jsou
perfektní. Nemám ani facebok ani instagram, tak sleduji jen videa. Moc
se těším na další, snad letos budete mít víc času a zase tam něco
zajímavého dáte. Moc bych Vás prosila o návod na pletení halenky nebo
nějakého letního trika pleteného  od vrchu. Začala jsem to podle
nějakého ruského videa, ale musela jsem to vypárat.

Hlavně jsem Vám chtěla poděkovat a popřát zdraví, štěstí a pohodu nejen
Vám ale i celé rodině. Také moc zdařilých projektů pro Vás i  pro
potěchu  ostatních pletařek. Samozřejmě i úspěch ve Vašem podnikání.

Srdečně zdraví B. Z.
 
Dobrý večer, velmi děkuji za milá slova a za přání. I já Vám samozřejmě přeju zdraví a radost z pletení, je to výborná relaxační metoda a ještě při ní vznikají krásné originály. Určitě se budu snažit polepšit, raději praštím s něčím jiným a na videa si najdu čas ;-). Pěkný víkend a těšte se na zítřejší video opět o jednom důležitém detailu na ponožkách ;-). Katrincola
 
20.11.2019
Dobrý večer paní Fantová
náhradní  díl kolovratu mi přišel z Polska, ,podle vašeho návodu jsme složili kolovrat  a zkouším nyní coby začátečník spřádat.
Moc děkuji za pomoc při reklamaci vadného dílu , a také za inspirativní videa, které jsem našla na youtube, moc mi pomáhají. Jsem úplný začátečník  v předení, moc mě to baví , máme ovce  a vždy mi bylo líto  vlny ze stříhání, skončily většinou  jako zateplovací materiál ..., a předení a zpracování vlny  je pro mě  zase něco nového ,tvoření s nádherným materiálem jako je vlna je radost . 
Určitě si ještě  objednám u vás další cívky - už teď mi chybí a jiný doplňkový materiál- nevím ,co všechno budu potřebovat... 
 Moc díky , zdravím   M J 
 
Dobrý den, děkuji za zprávu, jsem ráda, že reklamace je kladně vyřízena a držím palce, ať Vám jde práce od ruky :-). Pěkný den a vlně zdar! Katrincola

 
20.11.2019
Někdy je práce s lidmi náročná...někdy mám chuť se vším praštit, právě kvůli takovým, jako je zákaznice níže. Ale víte co? Vás spokojených, hodných, vděčných a slušných zákaznic  a pletařek je pořád stonásobně víc, a pro Vás to stojí za to dělat. A navíc mě to baví a živí (což je hlavní důvod, proč některým ležím v žaludku...protože se tím živím) Ale na takové...se musí takto...přece si nenechám protrhnout žlučník...i když v nemocnici bych měla čas si poplést :-D, ale nestojí to za to. Mějte krásné podzimní sychravé dny s jehlicemi a háčky v ruce. Vaše Katrincola
 
PS: toto je 4. nepříjemný kousavý a neoprávněný mail...
 
Dobrý den jak zajimavé po 2 dnech po tomto mejlu mi přijde sms  že zboží odesílate ale dodneska nic . Vpřípadě  PPL mi zboží vždy došlo druhy den po převzetí od firmy kde jsem něco objednavala nikdy mi to nevozily 14 dni .Ikdyž u vás mužu čekat asi i pul roku . Dotatek na to že přiště mám objednavat co je skladem mužu jen upozornit že žadné přiště nebude a asi bych měla poděkovat že vím kde už nikdy nic nekupovat 
 a silně zvažuju že budu chtít penize zpátky  vaše čast smlouvy že zboži bude doručeno do 2- 5 tydnu dodržena nebyla s pozdravem I M 
 
Dobrý den, to, že já jsem taková kráva, že pracuji v sobotu (což 16.11.2019 byla) aby jste měla svoje zboží co nejdříve neznamená, že to tak je i u skladníků a u přepravce...Ti totiž, jako normální lidi pracují jen ve všední den. Zásilka se nám vrátila zpět, protože jste se na adrese nezdržovala a telefon přepravci nebrala. Uděláme to tedy jinak. Ne Vy, ale já tímto ruším smlouvu, zboží Vám doručovat znovu nebudeme a platbu Vám vracíme zpět na účet. Tímto také Váš mail blokuji pro další objednávky. Proč? Protože jste nepříjemná a vyhrožujete v každém mailu a poté ani zboží nepřiberete, čímž nám vznikají další náklady na dopravu. Protože jsem se rozhodla, že s nepříjemnými lidmi obchodovat nechci a nebudu, i kdybych přišla o několik tisíc a ne o pár korun jako v tomto případě, ubírá mi to zdraví a dobrou náladu, a to mi za to nestojí. Pro zákaznice dělám vše, co je v našich silách, posílám dárky zdarma, dotuji poštovné u vyšších objednávek, objednávám zboží z celého světa, aby jste si ho mohli dopřát, ale pro Vás a Vám podobné nepříjemné arogantní osoby moje zboží určeno není. Mějte pěkný den, obchod má jednu výhodu. Je to dohoda dvou stran. A nejen jedna má povinnost plnit povinnosti, ale i druhá. To poštovné za Vás ráda uhradím a zpět jej nechci, už jsem přišla v životě o víc... mějte pěkný, žlučovitý den Katrincola

 
19.11.2019

Dobrý den paní Kateřino,

děkuji za rychlé vyřízení mé objednávky.Jehlice jsou v pořádku,krásné a doufám,že se nebudu bát s nima pracovat :-) 

Děkuji Vám taky za všechny videa,která hltám,posunuju, zastavuju, přehrávám...naučila jste mně hodně a moc Vám děkuju, i za čas, který nám začátečnicím věnujete. Umíte to perfektně a prakticky vysvětlit.

Přeju Vám hodně sil a trpělivosti (s náma)

Děkuji D.D.

Dobrý den, velmi děkuji za milá slova, jsem ráda, že jste spokojená jak s jehlicemi, tak že jsou pro Vás videa přínosem. Proto to dělám :-) i jedna spokojená pletařka stojí za to. Děkuji a milá slova právě v této době, kdy jsem byla nucena čelit mnoha neoprávněným útokům na sociálních sítích a velmi jsem z toho byla smutná a ztratila na několik týdnů veškerou chuť do práce. V dnešní době je velká móda kritizovat, hanět, urážet či dokonce otevřeně lhát jen proto aby člověk ublížil nebo snad ze závisti....nebo proč jinak? Nevím, ale málokdo se odhodlá napsat pochvalu. O to víc si ji potom cením. Ještě jednou děkuji a přeji hodně úspěchů v pletení i v životě. 

Katrincola


24.10.2019
 
Dobrý den ,
Chtěla jsem Vám moc poděkovat za videa na YouTube . Již jsem podle vás zkoušela začínat plést před rokem . Můj sen je uplést svetr ale bohužel moc jsem nerozuměla návodu, už týden studuju různá videa o pletení a konečně jsem si dnes koupila jehlice a vlnu a už se těším až pojede malej příští týden k babičce . Moc děkuji za Vaši práci a čas který tomu věnujete .

Krásný den , LS
 
Dobrý den velmi děkuji za milá slova, jsem ráda, že jsem pomohla a držím palce, jistě vytvoříte mnoho krásných výrobků. Pletení jak jednou chytí, už nepustí ;-), je to úžasný relax a duševní odpočinek. Pěkný den Katrincola

16.10.2019
 
Dobrý den, 
 
jste rychlejší něž vítr!
moc děkuju za odeslání objednávky - z pošty už přišel email :-)
Jana J.

 

To děvčata u nás ve skladu :-), musím je pochválit! Katrincola


 

16.10.2019

Vážená paní Fantová,

dnes jsem obdržela zásilku objednaného zboží. Velice Vám děkuji za rychlé vyřízení a také za zaslané bonusy. Opravdu mě toto potěšilo. Objednávala jsem u Vás poprvé a dnes už vím, že ne naposledy.
Ještě jednou děkuji a přeji mnoho spokojených zákazníků.

S díky

Dobrý den paní Č. Velmi si vážím Vašeho pozitivního hodnocení, zvlášť z pohledu posledních dnů, kdy jsem kvůli osobním i pracovním útokům na Facebooku byla nucena zrušit osobní i firemní stránky. Agresivita roste, milé a slušné chování se vytrácí. Jsem ráda, že jste spokojena a doufám, že se k nám budete vracet, pokud se zmíníte i známým pletařkám a rodině, je to ta nejlepší reklama pro nás. Děkuji Katrincola

 
Doprava ZDARMA pro Slovensko: od 100€ výše objednávky.