Děkuji

Dobry den, chtela bych Vam podekovat za uzasna videa na YT s navody pleteni pro zacatecniky. Krasne a jednoduse vse vysvetlujete a ukazujete, je to uzasne. Moc moc dekuji a preji Vam, at se Vam dari ???? Mejte se krasne.
S pozdravem,
Marcela
 
Děkuji za milá slova, to se dnes moc nenosí ????...poděkovat. Moc si toho vážím a doufám, že budu moct dál přidávat nová ????. Pěkný večer Katrincola

8.1.2020
Milá paní Fantová,
vzhledem k tomu, že jste mi i volala kvůli mé zatoulané objednávce (což od Vás bylo velice milé, děkuji), tak hlásím, že dorazila. 
A když už Vám píšu, tak musím přiznat, že jsem z ní naprosto nadšená, kruhové jehlice, které prodáváte, jsou opravdu dokonalé! Děkuji moc - i za Vaši ochotu. A za všechna videa; zaprvé z nich jde cítit Vaše nadšení, což je samo o sobě inspirující, a také jsem díky Vám oprášila to, co mě kdysi naučila babička... a konečně se naučila plést krásné ponožky. 
Přeji Vám spoustu stejně spokojených zákazníků a hodně elánu, nadšení a inspirace pro další práci. 
 
E. P.
 
Dobrý den, děkuji za milá slova :-). Pletení je vášeň, když se dělá s láskou, je to na výsledku vidět. Držím palce, ať Vám to dobře plete a jsem ráda, že mohu přispět kvalitními pomůckami a krásnými hřejivými materiály. Pletení zdar! Katrincola
 
 
4.1.2020
Dobrý den paní Kateřino,

srdečně Vás zdravím a dovoluji si Vám napsat.

Pletení mám jako koníček, je to báječný relax, to ani nemusím psát.
Pravidelně sleduji Vaše videa a vyrobila jsem podle nich už mnoho 
výrobků. Ponožky na kruhových jehlicích nemají chybu, šály
svetříky....Ponožkami a šálami jsem obdarovala celou rodinu. Návody jsou
perfektní. Nemám ani facebok ani instagram, tak sleduji jen videa. Moc
se těším na další, snad letos budete mít víc času a zase tam něco
zajímavého dáte. Moc bych Vás prosila o návod na pletení halenky nebo
nějakého letního trika pleteného  od vrchu. Začala jsem to podle
nějakého ruského videa, ale musela jsem to vypárat.

Hlavně jsem Vám chtěla poděkovat a popřát zdraví, štěstí a pohodu nejen
Vám ale i celé rodině. Také moc zdařilých projektů pro Vás i  pro
potěchu  ostatních pletařek. Samozřejmě i úspěch ve Vašem podnikání.

Srdečně zdraví B. Z.
 
Dobrý večer, velmi děkuji za milá slova a za přání. I já Vám samozřejmě přeju zdraví a radost z pletení, je to výborná relaxační metoda a ještě při ní vznikají krásné originály. Určitě se budu snažit polepšit, raději praštím s něčím jiným a na videa si najdu čas ;-). Pěkný víkend a těšte se na zítřejší video opět o jednom důležitém detailu na ponožkách ;-). Katrincola
 
20.11.2019
Dobrý večer paní Fantová
náhradní  díl kolovratu mi přišel z Polska, ,podle vašeho návodu jsme složili kolovrat  a zkouším nyní coby začátečník spřádat.
Moc děkuji za pomoc při reklamaci vadného dílu , a také za inspirativní videa, které jsem našla na youtube, moc mi pomáhají. Jsem úplný začátečník  v předení, moc mě to baví , máme ovce  a vždy mi bylo líto  vlny ze stříhání, skončily většinou  jako zateplovací materiál ..., a předení a zpracování vlny  je pro mě  zase něco nového ,tvoření s nádherným materiálem jako je vlna je radost . 
Určitě si ještě  objednám u vás další cívky - už teď mi chybí a jiný doplňkový materiál- nevím ,co všechno budu potřebovat... 
 Moc díky , zdravím   M J 
 
Dobrý den, děkuji za zprávu, jsem ráda, že reklamace je kladně vyřízena a držím palce, ať Vám jde práce od ruky :-). Pěkný den a vlně zdar! Katrincola

 
20.11.2019
Někdy je práce s lidmi náročná...někdy mám chuť se vším praštit, právě kvůli takovým, jako je zákaznice níže. Ale víte co? Vás spokojených, hodných, vděčných a slušných zákaznic  a pletařek je pořád stonásobně víc, a pro Vás to stojí za to dělat. A navíc mě to baví a živí (což je hlavní důvod, proč některým ležím v žaludku...protože se tím živím) Ale na takové...se musí takto...přece si nenechám protrhnout žlučník...i když v nemocnici bych měla čas si poplést :-D, ale nestojí to za to. Mějte krásné podzimní sychravé dny s jehlicemi a háčky v ruce. Vaše Katrincola
 
PS: toto je 4. nepříjemný kousavý a neoprávněný mail...
 
Dobrý den jak zajimavé po 2 dnech po tomto mejlu mi přijde sms  že zboží odesílate ale dodneska nic . Vpřípadě  PPL mi zboží vždy došlo druhy den po převzetí od firmy kde jsem něco objednavala nikdy mi to nevozily 14 dni .Ikdyž u vás mužu čekat asi i pul roku . Dotatek na to že přiště mám objednavat co je skladem mužu jen upozornit že žadné přiště nebude a asi bych měla poděkovat že vím kde už nikdy nic nekupovat 
 a silně zvažuju že budu chtít penize zpátky  vaše čast smlouvy že zboži bude doručeno do 2- 5 tydnu dodržena nebyla s pozdravem I M 
 
Dobrý den, to, že já jsem taková kráva, že pracuji v sobotu (což 16.11.2019 byla) aby jste měla svoje zboží co nejdříve neznamená, že to tak je i u skladníků a u přepravce...Ti totiž, jako normální lidi pracují jen ve všední den. Zásilka se nám vrátila zpět, protože jste se na adrese nezdržovala a telefon přepravci nebrala. Uděláme to tedy jinak. Ne Vy, ale já tímto ruším smlouvu, zboží Vám doručovat znovu nebudeme a platbu Vám vracíme zpět na účet. Tímto také Váš mail blokuji pro další objednávky. Proč? Protože jste nepříjemná a vyhrožujete v každém mailu a poté ani zboží nepřiberete, čímž nám vznikají další náklady na dopravu. Protože jsem se rozhodla, že s nepříjemnými lidmi obchodovat nechci a nebudu, i kdybych přišla o několik tisíc a ne o pár korun jako v tomto případě, ubírá mi to zdraví a dobrou náladu, a to mi za to nestojí. Pro zákaznice dělám vše, co je v našich silách, posílám dárky zdarma, dotuji poštovné u vyšších objednávek, objednávám zboží z celého světa, aby jste si ho mohli dopřát, ale pro Vás a Vám podobné nepříjemné arogantní osoby moje zboží určeno není. Mějte pěkný den, obchod má jednu výhodu. Je to dohoda dvou stran. A nejen jedna má povinnost plnit povinnosti, ale i druhá. To poštovné za Vás ráda uhradím a zpět jej nechci, už jsem přišla v životě o víc... mějte pěkný, žlučovitý den Katrincola

 
19.11.2019

Dobrý den paní Kateřino,

děkuji za rychlé vyřízení mé objednávky.Jehlice jsou v pořádku,krásné a doufám,že se nebudu bát s nima pracovat :-) 

Děkuji Vám taky za všechny videa,která hltám,posunuju, zastavuju, přehrávám...naučila jste mně hodně a moc Vám děkuju, i za čas, který nám začátečnicím věnujete. Umíte to perfektně a prakticky vysvětlit.

Přeju Vám hodně sil a trpělivosti (s náma)

Děkuji D.D.

Dobrý den, velmi děkuji za milá slova, jsem ráda, že jste spokojená jak s jehlicemi, tak že jsou pro Vás videa přínosem. Proto to dělám :-) i jedna spokojená pletařka stojí za to. Děkuji a milá slova právě v této době, kdy jsem byla nucena čelit mnoha neoprávněným útokům na sociálních sítích a velmi jsem z toho byla smutná a ztratila na několik týdnů veškerou chuť do práce. V dnešní době je velká móda kritizovat, hanět, urážet či dokonce otevřeně lhát jen proto aby člověk ublížil nebo snad ze závisti....nebo proč jinak? Nevím, ale málokdo se odhodlá napsat pochvalu. O to víc si ji potom cením. Ještě jednou děkuji a přeji hodně úspěchů v pletení i v životě. 

Katrincola


24.10.2019
 
Dobrý den ,
Chtěla jsem Vám moc poděkovat za videa na YouTube . Již jsem podle vás zkoušela začínat plést před rokem . Můj sen je uplést svetr ale bohužel moc jsem nerozuměla návodu, už týden studuju různá videa o pletení a konečně jsem si dnes koupila jehlice a vlnu a už se těším až pojede malej příští týden k babičce . Moc děkuji za Vaši práci a čas který tomu věnujete .

Krásný den , LS
 
Dobrý den velmi děkuji za milá slova, jsem ráda, že jsem pomohla a držím palce, jistě vytvoříte mnoho krásných výrobků. Pletení jak jednou chytí, už nepustí ;-), je to úžasný relax a duševní odpočinek. Pěkný den Katrincola

16.10.2019
 
Dobrý den, 
 
jste rychlejší něž vítr!
moc děkuju za odeslání objednávky - z pošty už přišel email :-)
Jana J.

 

To děvčata u nás ve skladu :-), musím je pochválit! Katrincola


 

16.10.2019

Vážená paní Fantová,

dnes jsem obdržela zásilku objednaného zboží. Velice Vám děkuji za rychlé vyřízení a také za zaslané bonusy. Opravdu mě toto potěšilo. Objednávala jsem u Vás poprvé a dnes už vím, že ne naposledy.
Ještě jednou děkuji a přeji mnoho spokojených zákazníků.

S díky

Dobrý den paní Č. Velmi si vážím Vašeho pozitivního hodnocení, zvlášť z pohledu posledních dnů, kdy jsem kvůli osobním i pracovním útokům na Facebooku byla nucena zrušit osobní i firemní stránky. Agresivita roste, milé a slušné chování se vytrácí. Jsem ráda, že jste spokojena a doufám, že se k nám budete vracet, pokud se zmíníte i známým pletařkám a rodině, je to ta nejlepší reklama pro nás. Děkuji Katrincola

 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.