Bezohlednost zákaznic by měla mít svoje meze...ale nemá

Vánoční lásky čas... aneb na světě jsou i bestie (doslovný přepis komunikace o Vánocích 2020)

Dobrý den,
 
vzhledem k tomu, že jste na stránkách při objednání avizovali možnost doručení do 31.12.2020 a k dnešnímu dni jsem obdržela jen avizo k dosud nepodané zásilce, prosím o stornování objednávky. Předem děkuji za pochopení, objednala jsem u vám právě z důvodu doručení do 31.12.. což nyní evidentně nestihneme.
 
P.B.
 

Dobrý den, zásilka v Balíkovně 31.12.202 byla uložena, měla jste možnost si ji vyzvednout, přišel Vám mail i SMS https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/NB0967601236M Z naší strany tedy bylo vše dodrženo a to i přes to, že jste objednávala mezi svátky.

Žádám Vás proto o vyzvednutí zásilky. V opačném případě Vám bude účtován poplatek za marné doručení, více se dočte zde https://www.katrincola.cz/nevyzvednuti-zasilky-na-dobirku-poruseni-kupni-smlouvy/

---
Přeji pěkný den
 
Kateřina Fantová
 
Dobrý den,
 
doručení do balíkovny jsem zaznamenala.
Bohužel to byla z vaší strany jediná komunikace, na moje předchozí emaily jste nijak nereagovala...prostě to na mě dělá dojem, že jste čekala, jestli se to do 31.12.2020 stihne.
Upřímně, měla jsem v úmyslu si příští týden objednávku vyzvednout. Ano, objednala jsem mezi svátky, ale proto, že jste na stránkách termín předpokládaného doručení měla do 31.12. - takže nerozumím formulaci "přestože jste objednávala mezi svátky". Je to už podruhé, co se mi vaše komunikace ne úplně líbí - poprvé jsem měla objednávku zaplacenou předem, objednávala jsem zboží, které bylo uvedeno skladem a teprve po mojí urgenci po nějaké době jsem se dozvěděla, že objednávka nebyla odeslána, protože jedno klubko skladem není. 
 
Nemám ve zvyku si cokoliv objednat a poté objednávku nevyzvednout. Chápu, že pokud vám toto zákazníci dělají, máte s tím problém. Nicméně se mi nelíbí, jak formulujete informaci o tom, jak budete zákazníka sankcionovat v případě nevyzvednuté zásilky na dobírku. Myslím, že kdybyste si byla tak jistá právní vymahatelností, nebudete na ten samkční popaltek vystavovat zálohovou fakturu - ta totiž není právně vymahatelná, ale vám nevstupuje do účetnictví, dokud není zaplacena...
Tímto vám tedy oznamuji, že odstupuju od kupní smlouvy (to, jak jistě víte, je při nákupu přes internet zcela legitimní a to i bez udání důvodu) a zásilku si nevyzvednu. Nehodlám být rukojmím za ty zákaznice, které se chovají jako prasata. Protože jsem vás o storno objednávky žádala ještě předtím, než jste zásilku předala k přepravě, nemyslím, že byste uspěla s tvrzením, že vám mám kompenzovat náklady za poštovné. Takže pokud mi opravdu chcete poslat nějakou zálohovou fakturu, rozhodně by neměla obsahovat částku za poštovné. Přeji vám i přesto hodně spokojených zákazníků, kterým váš styl komunikace a vyhrožování sankcemi nevadí. Já si ale raději objednám jinde.
 
P.B.
 

Dobrý den, Váš způsob jednání, komunikování a absence základní lidské slušnosti a úcty k práci jiných, je přesně na úrovni toho, jak jste sama nazvala zákaznice, které si myslí, že si mohou dovolit vše a obchodník jen musí snášet cokoliv. Není tomu ale tak. Vy jste mail o "domněnce", že nedodržíme (a my jsme dodrželi) svoji část dohody napsala až POTÉ, co jste obdržela informace o tom, že zásilka byla odeslána, máte tedy ze zákona povinnost zásilku vyzvednout a splnit tak svoji část dohody. Pokud tak neučiníte, budeme postupovat tak, jak je uvedeno a požadovat sankční poplatek za marné doručení zásilky. Nevyhrožujeme, konáme. Se zákony sice operujete, ale nejste informována přesně. Já jsem zaplatila právní rozklad, protože už mám podobných bezohledností právě tak dost.

Krom toho Vám oznamuji, že Vaše mailová i IP adresa je v našem eshopu blokována a je Vám tedy znemožněno další jakékoliv nakupování. A to ne podle zákona, ale proto, že já osobně s takovými bezohlednými osobami jako jste Vy, obchodovat nechci a nebudu. Je Vám jedno, že například já a naši zaměstnanci se místo věnování se vlastním malým dětem a cpaní se cukrovím MEZI SVÁTKY, zabývali balením balíčků? Chápu... vždyť proč být lidská a právě o těch trapných Vánocích... jestli jste tedy raději bestie, poslužte si. Nicméně poplatek Vám bude vyúčtován a pokud nezaplatíte, bude vymáhán... rozhodla jsem se, že mi to za to stojí a právnička si ráda vydělá náhradu nákladů na vymáhání. Přeji šťastný nový rok 2021 a především Vám přeji, ať nepotkáte podobně bezohledné lidi, jako jste Vy.

Upozorňuji Vás také, že tato naše konverzace bude zveřejněna, Vaše jméno nebude uvedeno, ovšem ostatním zákaznicím stačí vědět ten fakt, že OPRAVDU existují rozmazlené bestie.

 

Přeji pěkný den
 
 
Kateřina Fantová

 

Doprava ZDARMA pro Slovensko: od 100€ výše objednávky.