Zasílání a placení zásilek

Vážené zákaznice a zákazníci,

zboží jsme začátkem roku 2017 přestěhovali do externího skladu a nyní jej pro Vás balí profesionálové. Tím se náš eShop "kuchyňského" typu stal eShopem zcela profesionálním. Jsme na to náležitě hrdí a zde jsou podmínky a vysvětlivky vztahující se ke skladování zboží, dopravě a objednávání zboží v zahraničí. 

Držíme skladem několik tisíc položek za několik stovek tisíc korun. Chceme Vám ale umožnit objednat si i zboží, které skladem není, ale naši dodavatelé je objednat umožňují. Pokud je všechno zboží z Vaší objednávky skladem v ČR, odejde Váš balíček hned druhý den, často i ten den, kdy objednáte (na dobírku) a platba dorazí na náš účet (převodem). 

 

Zboží, které není skladem pro Vás objednáváme u výrobců a dodavatelů, dodací dobu naleznete u zboží, většinou je 2-4 týdny. U zboží, které není skladem a objednávám jej pro Vás v zahraničí vyžadujeme platbu PŘEDEM NA ÚČET. Pokud objednáte několik položek od různých dodavatelů a tyto položky nejsou skladem a musíme je pro Vás objednávat u jednotlivých dodavatelů, počítejte s tím, že než se nás všechny položky sejdou od několika zahraničních dodavatelů, může to trvat několik týdnů, někdy více než měsíc. Máte samozřejmě možnost požádat o doručení zboží, které skladem je a posléze druhou zásilkou až dorazí druhá část ze zahraničí, musíte ale v tomto případě počítat s tím, že Vám bude naúčtováno dopravné 2x. Tento požadavek pište do poznámky v objednávce nebo nám jej napište mailem na katrincola.yarn@gmail.com

Pokud chcete svoje zboží IHNED, vybírejte POUZE položky, které jsou označeny "skladem". Vyhnete se tak dlouhému čekání.

 

Prosím pokud hodnotíte Vaši objednávku na Heureka.cz, nesnižujte svoje hodnocení za rychlost dopravy, pokud objednáváte zboží, které není skladem v ČR a je pro Vás objednáno v zahraničí. Ovlivňuje to negativně získaný certifikát OVĚŘENO ZÁKAZNÍKY, další zákazníci mohou nabýt dojmu, že jsem nespolehlivý obchodník... Děkuji za pochopení

Zasíláme na území České Republiky:

DOPRAVA ZDARMA: OD 2000,-KČ HODNOTY OBJEDNÁVKY (po slevě)

Českou poštou (Balík do ruky nebo Balík na poštu) a přepravní společností PPL, jednotná cena je 100,-Kč do 2kg. Nelze zasílat v obálce jako obyčejné psaní, a to ani v případě, že si objednáte jen jedny jehlice. 

  • na dobírku +40,-Kč
  • platba předem na účet ZDARMA

 

ČÍSLO ÚČTU PRO ČR

FIO banka účet vedený v Kč

Číslo účtu: 2601135022/2010
IBAN: CZ5920100000002601135022
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX


Pro zákaznice ze SLOVENSKA a ze ZAHRANIČÍ je přeprava Slovenskou poštou nebo přepravní službou UPS za 4,5€ zásilky do 2kg

DOPRAVA ZDARMA: OD 100€ HODNOTY OBJEDNÁVKY (po slevě)

  • na dobírku +1,5€
  • předem na účet u FIO banky ZDARMA bez poplatku (pokud objednáte v €, neposílejte nám platbu na účet v korunách, ale na účet v € vedený speciálně pro Vás u FIO banky viz níže)

 

ČÍSLO ÚČTU PRO ZÁKAZNÍKY ZE SLOVENSKA A ZE ZAHRANIČÍ - !!!POZOR NEPLAŤTE NA TENTO ÚČET ČESKÉ ZÁKAZNICE, KTERÉ JSTE SI OBJEDNALI V KORUNÁCH!!!!
FIO banka účet vedený v €

Číslo účtu: 2500688445/2010
IBAN: CZ0920100000002500688445
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX


 

Proč nelze zboží zaslat doporučenou zásilku a nabízíme od České pošty jen Balík do ruky nebo Balík na poštu??

Zboží je uloženo v externím skladu ve Zlíně, kam chodí přímo ze zahraničí. Sídlo firmy je v Brně. Zboží balí ve Zlíně profesionální skladníci a odesílají balíčky buď Českou poštou nebo PPL. Za tuto službu platíme. Ve 100,-Kč poplatku za DOPRAVU je obsaženo poštovné za zásilku, krabice či zesílená obálka, práce skladníků, pronájem prostor a skladování zboží. Tato stokoruna od Vás zdaleka nepokryje tyto náklady. Pokud si zákaznice objedná pouze jednu položku, například jedny jehlice nebo jedno klubíčko, je obchod dokonce v mínusu. Pokud zlevníme poštovné, jak nás často žádáte, budeme muset zdražit všechno zboží a tomu se chceme právě s ohledem na Vás vyhnout. Děkujeme za pochopení 

Kateřina Fantová - Katrincola yarn

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.