VÁŽENÉ ZÁKAZNICE, MĚJTE PROSÍM VĚTŠÍ TRPĚLIVOST NEŽ OBVYKLE. OBJEDNÁVEK JE NĚKOLIKANÁSOBNĚ VÍCE NEŽ OBVYKLE, VŠICHNI PRACUJEME SEČ MŮŽEME. VÁŠ BALÍČEK DORAZÍ JAK NEJRYCHLEJI JE TO MOŽNÉ. NAKSKLADŇUJEME A VYSKLADŇUJEME RYCHLOSTÍ BLESKU. DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ V TENTO PŘEDVÁNOČNÍ ČAS PLNÝ SHONU. VAŠE KATRINCOLA & SPOL

Proč nelze zboží osobně vyzvednout v Brně ani ve Zlíně?

Proč nelze zboží osobně vyzvednout v Brně ani ve Zlíně?

Proč nelze zboží zaslat doporučenou zásilku a nabízíme od České pošty jen Balík do ruky nebo Balík na poštu??

     Zboží je uloženo v externím skladu ve Zlíně, kam chodí přímo ze zahraničí. Jedná se o externí sklad, o firmu, které platíme za skladování zboží a za expedici balíčků k Vám, ale nemá s námi a s klubky a jehlicemi jinak nic společného. Tato firma sídlí v bývalých skladech Svitu, není sem přístup veřejnosti a není tedy možné zde balíčky vyzvednout a už vůbec ne je zde platit v hotovosti.

     Sídlo firmy je v Brně. Zboží balí ve Zlíně profesionální skladníci a odesílají balíčky buď Českou poštou nebo PPL. Za tuto službu platíme. Ve 100,-Kč poplatku za DOPRAVU je obsaženo poštovné za zásilku, krabice či zesílená obálka, práce skladníků, pronájem prostor a skladování zboží. Tato stokoruna od Vás zdaleka nepokryje tyto náklady. Pokud si zákaznice objedná pouze jednu položku, například jedny jehlice nebo jedno klubíčko, je obchod dokonce v mínusu. Pokud zlevníme poštovné, jak nás často žádáte, budeme muset zdražit všechno zboží a tomu se chceme právě s ohledem na Vás vyhnout. Děkujeme za pochopení 

PS: v blízké době otevřeme vzorkovou prodejnu v Brně, o jejím otevření Vás budeme informovat na Facebooku ZDE

Kateřina Fantová - Katrincola yarn

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.